Wij hebben een mutsy 4 rider en ben er heel blij mij. Ikzelf ben klein maar mijn man is lang en hij heeft voor ons allebei een prima hoogte
Wij hebben de stokke xplory, heerlijke wagen. Hij is lekker hoog, niet alleen de duwstang, maar ook je kindje zit hoger dan in andere wagens en hij is makkelijk in te klappen.
Wij hebben een mutsy (nog wat) 4-rider.. ik vind het een hele prettige wagen. Goed verstelbaar in hoogte, 4 wielen en ukkie kan naar ons toe zitten en de andere kant op. Ook een fijne bijkomstigheid is dat de bak niet heel klein is, waardoor ze er best lang in kon liggen. Ze is er pas uit gegaan toen ze echt goed kon zitten ipv dat ze niet meer in de bak pastte. Ideaal dus. Maar ik denk dat het handig is om naar een babyspeciaalzaak te gaan, dan kan je wat verschillende wagens bekijken en een rondje mee lopen. In en uit klappen. De meeste mensen hebben volgens mij maar 1 wagen, en zijn hopelijk tevreden over hun wagen, dus je zult veel positieve verhalen krijgen over verschillende wagens. Succes en veel plezier met kiezen.
Ik ben er nog steeds niet helemaal uit. De kinderwagen bak hoef ik niet meer. Eigenlijk alleen de buggy ervan. Maar het is alleen compleet te vinden, of nog flink aan de prijs! Want ik vind meer dan 100,- wel wat teveel worden dan. Ik zoek nog steeds door...
Wij hebben net de Hauck Viper besteld bol.com | Hauck - Viper T Wandelwagen - Beige | Baby Krijg m 8 januari binnen hij schijnt erg goed te zijn!
je kunt wel buggys kopen waar je je maxi cosie op klikken. dan ben jij er. alleen het nadeel is dat je dan vaak van die kleine gammele wielen hebt waardoor je kindje flink heen en weer hobbelt als je wandelt, en das natuurlijk niet zo best voor je kleine uk!
Die buggy van bol.com kan volgens mij niet zo gemaakt worden dat hij naar me kan kijken. En dat vind ik de voornaamste reden dat ik een andere wil. En ik wil niet de maxi cosi op een onderstel klikken, want de maxi cosi is alleen voor vervoer in de auto. Ik wil met de buggy nog een hele poos kunnen doen. Dat hij er nog zolang nodig in kan zitten.
Nee dat kan inderdaad niet, hou er rekening mee dat ze rond de 1, 5 echt wel van je af willen kijken. Wij hadden hiervoor een quinny buzz via marktplaats die kan het namelijk wel maar kwam erachter dat het echt maar zo kort gebruikt wordt dus nu deze proberen..
Ja klopt! Dus het is ook maar voor tijdelijk, in ieder geval de winter door. Ik ben net een heel stuk wezen wandelen. En hij vangt behoorlijk wat wind en hij is toch wat onrustiger omdat hij mij niet kan zien. Zodra hij de leeftijd heeft om van zich af te kijken is mijn huidige wagen prima.
Ik heb een andere wagen! Een Quinny xl. Deze kan wel andersom en hoge stang om vast te houden. Voor 60 euro inclusief wagenbak en maxi cosi. Het onderstel kan helaas niet zo heel compact ingeklapt worden volgens mij. Ik wil nog even uitzoeken hoe de wielen eraf moeten en of hij toch niet kleiner geklapt kan. Iedereen bedankt voor het meedenken!
Wij hebben de Bugaboo Cameleon en het is een prima kinderwagen. Duwstang is in hoogte verstelbaar en voor mijn man (2.01 m) is het ook ideaal.
De quinny xl was toch niet wat we zochten. Het onderstel is best groot, in de supermarkt en daardoor loop ik anderen in de weg. En ingeklapt is hij nog behoorlijk groot, waardoor het ook lastig is. Ik denk dat een mutsy me wel handig lijkt.
Ik heb een mutsy evo en bondolino ook en tevreden gebruiker. Ik vind het alleen echt een crime om dat ding met voetenzak in en uit te klappen en in onze kleine auto te proppen. Wiel er af halen etc. We gebruiken hem voor rondom het huis maar gaan we op pad dan hier ook altijd de bondolino de laatste tijd. Als mijn kindje 4 maanden was en ik zou nu een nieuwe wagen gaan kopen, dan zou ik zeker gaan voor de nuna pepp. Veel makkelijker in en uit te klappen, kan plat, handig voor lange mensen, ziet er mooi uit, rijd goed (oke mutsy rijd beter ivm andere wielen), en kan mee in een tas of bagage drager voor op de fiets. Zou dan echt niet nog een wandelwagen kopen.