Welke kinderwagen is hip, mooi en handig

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door yaya1988, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Geejaw

Geejaw Lid

4 feb 2013
    95
    0
    0
    Over het inklappen van de Joolz! Ik had er eerst ook moeite mee... (a)! Nadat we 'm thuis hadden gekregen aan het oefenen geslagen en ik had vrij snel een (voor mij!) handige manier. Ik ga voor de wagen staan (dus met zwenkwieltjes naar je toe), wagen tegen je scheenbeen aanduwen met het stukje frame dat overdwars tussen de zwenkwieltjes zit, klik dan de duwstang naar beneden en dan vouwt ie zo in elkaar.. Heel makkelijk! :) Zelfs met een buik van 25 weken lukte het me prima! :)

Succes met uitzoeken!! :)

2. YYZHU

YYZHU Bekend lid

19 jun 2013
    648
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf ook een joolz. Ik vind het een van de mooiste wagens en wat andere dames al hebben gezegd, hij is lekker hoog. Verder vind ik hem heel lekker rijden!

3. Linana

Linana Niet meer actief

Mijn droomwagen qua looks is de Mima Xari, maar ik vind hem zo ontzettend onhandig voor oudere kindjes. Zelf erin en eruit gaat hem bij die wagen echt niet worden.

Zelf heb ik de maxi cosi mura 4, lekker robuust, niet te hoog of te laag, verstelbare duwstang. Maar goed, ieder heeft zijn eigen smaak ;)
    Je zou gewoon eens moeten gaan kijken wat je prettig vindt met inklappen etc en rondrijden. De mening van anderen heb je uiteindelijk toch niks aan.

4. nijntje87

nijntje87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    Wij hebben de joolz day en zijn er erg happy mee!;)
    Al had ik ook moeite met het inklappen. Zes maanden lang heb ik de wagen tegen een stoepje je of muurtje aangezet. Tot ik naar de babywinkel ging (voor iets anders) en maar eens vroeg hoe het kon dat mensen de joolz zoooo eenvoudig vonden inklappen en ik al 6 maanden loop te klooien.. Haha nou ik kreeg de uitleg dat ik aan de zijkant van de wagen moest gaan staan en dan klap je em zo in! Nu ben ik nog blijer met de joolz!:D Suf he, dus meisjes die moeite hebben met de joolz inklappen het gaat super makkelijk maar laat je even informeren door een joolz verkoper ;)

5. angelab

angelab Lid

17 apr 2013
    56
    0
    0
    Joolz Day Studio Gris hebben wij, ik vind hem heel handig in gebruik. Het is idd even wennen met opklappen maar als je eenmaal de handigheid erin hebt, is het super! Hij rijd erg ligt en is makkelijk in de omgang!

Deel Deze Pagina