Dames, Na een aantal bezoekjes aan verschillende winkels en het internet af te struinen proberen we te kiezen uit de Dubatti one en de Joolz Geo2 of Day3. Ik ben op zoek naar ervaringen met deze wagens. Dus heb je een van bovenstaande wagens en gebruik je deze al minimaal een aantal weken, laat me dan even weten wat je vind van de kwaliteit, heb gebruiksgemak etc. Alvast bedankt! X
Heb zelf een joolz geo en giga tevreden over. In juli gaan we hem ombouwen tot duo wagen. Hij is makkelijk inklapbaar. Stuurt licht met 1 hand te besturen. En vind hem er persoonlijk mooi uitzien. Hele stevige wagen waarbij echt aan elk detail wel gedacht is in mijn optiek. Dus ventilatie voor in de zomer, zonnekapje maar ook gewoon echt gebruiksvriendelijk
Hier ook een joolz geo. Wordt nu gebruikt voor 2e kindje, en nog steeds erg tevreden over. loopt heerlijk soepel. en het wiegje is lekker lang. Zodat ze er een aardig poosje inkunnen. En vergeet de mand niet. heerlijk ruim.
Wij hebben de joolz geo Waarschijnlijk in oktober bouwen we hem om naar duo (weten nog niet zeker of nr 1 dan nog veel zit) Wij vinden hem heel fijn/licht lopen. Met 1 hand bestuurbaar. En wat ik heel fijn vind is de grote mand onderop
Wij hebben de joolz Day 1 gehad. Ik zou je als tip willen meegeven: kijk even bij het zitje waar het gespje tussen de benen begint. Bij de Day 1 was dat helemaal aan het eind van het zitje, daardoor had zoontje heel veel zitoppervlak en zakte hij vaak helemaal scheef weg. Wij hebben daarom de Day 1 verkocht toen der tijd en de Bugaboo Buffalo (is nu de fox) er voor terug gekocht. Daar zit het gespje halverwege de zitting en wordt hij goed rechtop gehouden (zit er nu nog amper in). Super fijne all terrain wagen met grote reiswieg en boodschappenmand.
Wij hebben de joolz geo2. De duo variant. Maar gebruik hem ook weleens enkel. Fijne, lichte en compacte wagen. Zelfs met 2 kids erin met 1 hand te sturen. Ook ingeklapt een klein pakket. Dan kunnen is de achterwielen eraf. Grote boodschappenmand. Royale zonnekap. Dus wij hebben geen parasolletje nodig. Kortom een ideale wagen. Zeker als je ook in de toekomst aan een 2e kindje zou gaan denken. Er zijn mooie bijpassende assecoires bij te verkrijgen. Zoals voetenzak, tas e.d
Hier staat de Dubatti klaar voor onze kleine man! Nog niet echt mee gereden maar op het test parcour vonden wij hem prima rijden!
Ik vind het inklappen van de Joolz ontzettend zwaar en vervelend en inderdaad het gespje niet fijn. Wij hebben een bugaboo Cameleon en een bugaboo donkey.
Hier de dubatti en echt een geweldige kinderwagen. Makkelijk in te klappen en ingeklapt kan hij op zijn vier wielen blijven staan dus heel compact op te bergen. De verlengde zonneklep is ideaal, daardoor geen gedoe met een parasolletje tegen de zon. Hij loopt geweldig. Al vele kilometers met veel plezier mee gemaakt.
Wij hebben de Joolz day2. Hele wendbare en soepele wagen. Ook makkelijk in en uit te klappen. Erg tevreden. Het enige nadeel vind ik het riempje van de buggy, maar ik weet niet of dit bij de day3 hetzelfde is.
Wij hebben de dubatti en super tevreden over ! Makkelijk in te klappen en goede kwaliteit. Goede vering, wat voor mij in onze (landelijke) omgeving van groot belang is. Enige minpuntje zou ik zeggen het boodschappen mandje. Is erg klein en blijft niet dicht zitten. Nu gebruik ik sowieso zo’n grote karbijnhaak en boodschappentas dus ervaar daar geen hinder aan. En ik vond het gewoon erg leuk dat je hem helemaal zelf kunt samenstellen 0