Welke kinderwagen kies jij?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Langmuts, 1 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje92

    Kaatje92 Fanatiek lid

    7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Joolz geo2!
    Hebben ‘m al een aantal weken en ben er nog dol op. Zus heeft ’m ook en bevalt goed!
     
    Flamingo1990 en Langmuts vinden dit leuk.
  2. Katelynn

    Katelynn Bekend lid

    11 apr 2019
    575
    376
    63
    Vrouw
    Achterhoek
    Stokke xplory V6 hier , niet vanwege de grote van de bak gekozen want die is niet super groot :) wel gekozen vanwege de duwstang van het frame - lekker hoog voor manlief - zo dat hij er ook mee kan lopen zonder pijn in de rug.

    Hier de wagen gewoon nieuw aangeschaft in een combi deal (wagen , zit , bak , maxicosi en de izisafe) omdat het eigenlijk de enige grote aankoop was , en omdat ze 2e hands best prijzig zijn wilde ik zelf liever iets meer betalen voor een hele nieuwe.

    Ik denk dat het kiezen van een kinderwagen echt heel persoonlijk is , iedereen heeft andere wensen waaraan de wagen moet voldoen , voor ons is de stokke een super wagen maar er zijn veel mensen die het echt 10x niks vinden :)

    Overigens denk ik echt wel dat je goeie en mooie wagens kan krijgen voor leuke prijzen op marktplaats of iets , t is maar net wat je wil.
     
    Langmuts vindt dit leuk.
  3. Langmuts

    Langmuts Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Oeh volgens mij kun je hem beter bewaren voor je kleinkinderen ;) ik kan me goed voorstellen met deze emotionele waarde dat je hem liever niet weg doet namelijk..

    En met die variant doe je hem inderdaad niet gauw voor 100,-weg :D
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  4. Cindy29

    Cindy29 Fanatiek lid

    13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    Onze eerste wagen was een maxi cosi mura.
    Niet de mooiste maar wel een hele fijne wagen, zowel op verharde als op onverharde wegen.

    Nu hebben wij een Mutsy EVO urban Nomad gekocht. Mijn zus heeft dezelfde dus ik wist al dat die heel fijn in gebruik is.

    Zowel als de eerste wagen als deze wagen via mp gekocht.

    Maar 100 is hier nooit gelukt helaas.
    Beide keren +- 300€ betaald
     
    Langmuts vindt dit leuk.
  5. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.858
    7.805
    113
    Amsterdam
    Absoluut idd daarvoor gaan idd. Wij hebben ook nieuwe een Buffalo gekocht en wat een heerlijke wagen geen spijt van! Gewoon rustig zoeken totdat je tegen komt wat intressant is voor dit soort dingen gewoon de tijd nemen.
    Nu alweer zin om die van ons weer meer te gaan gebruiken nu alleen nog als we naar de dierentuin gaan. Maar daarvoor intensief en zelfs bossen, skivakantie gewoon een heerlijke wagen!
    En zo lekker dat met Mn kabouter lengte van 158 en de lengte van Mn vriend 190 we beide er heerlijk achter kunnen lopen.
     
    Langmuts vindt dit leuk.
  6. Dielle

    Dielle Fanatiek lid

    18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hier voor onze 4e een Easywalker Harvey gekocht. Fijnste wagen die ik heb gehad.
    Komt bij de Consumentenbond ook als beste uit de test (2018) en moet zeggen snap wel waarom.

    Had een 2dehandse Bugaboo Cameleon 3 gekocht voor de 4e maar deze snel weggedaan. Vond het echt 10x niks. Bak hangt veel te laag. Ik wandel graag naar de supermarkt en kon echt slecht bij het mandje onder.
    De duwstang zit speling op. Vind dat zelf niet prettig. Ik vond hem ook best nog groot ingeklapt.

    De Easywalker kan ik straks evt uitbreiden naar een duowagen.
    De bak is niet super groot maar mijn zoon van 7 maanden kan er nog net in. Ik vind dat een mooie tijd om over te gaan naar de wandelinzet.
    Hebben we nu ook gedaan en hij vindt het super dat ie rond kan kijken.
     
    Langmuts vindt dit leuk.
  7. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.710
    9.359
    113
    Vrouw
    Afgelopen weekend bij Prénatal kinderwagens uitgetest. We zijn voor een Joolz Day 3 gegaan, vandaag binnengekomen. Ben er nu al erg blij mee, kan niet wachten om hem te gaan gebruiken!

    Eerste grote aankoop voor de kleine. Het was echt even een momentje!
     
    Kiki11111981, Langmuts en Yviev vinden dit leuk.
  8. Athene

    Athene Lid

    6 jul 2014
    24
    1
    3
    NULL
    NULL
    Mutsy EVO, omdat die het kleinste op te vouwen is. En betaalbaar en ziet er leuk uit vind ik.
    Bak is niet super groot maar het zitje kun je helemaal plat doen dus ik was eigenlijk alleen maar blij toen ze daarin konden. Scheelt een hoop gedoe met die onhandige grote bak.

    Wij hebben hem veel gebruikt, maar zodra ze konden lopen hebben we ze dat ook zo veel mogelijk laten doen. Na anderhalf hebben we hem nog maar sporadisch gebruikt.

    Ben blij dat we niet zo’n dure wagen hebben genomen. Heb namelijk niks gemist aan deze.
     
    Langmuts vindt dit leuk.
  9. Big Wish

    Big Wish Fanatiek lid

    12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    We hadden ook eerst de mutsy evo. Hele fijne wagen en idd groot voordeel dat hij klein opvouwbaar is.
    Nu voor mijn eigen kindje de cubex balios S gekocht. Goedkoper dan de mutsy evo en toch goede kwaliteit wagen. Verder zelfde voordelen als de evo. Met nog extra voordelen.
    Kan niet wachten tot hij in oktober geleverd word.
     
    Langmuts vindt dit leuk.
  10. HvL

    HvL Bekend lid

    6 mei 2015
    646
    378
    63
    Wij hebben eerst een bebe confort 2e hands gekocht. Vergelijkbaar met maxicosi.

    Hier kon geen meerijdplankje aan, dus toen we de 2e kregen hebben we 2ehands joolz day nautic limited edition gekocht. Met meerijdplankje.

    Maar toen kregen we vrij snel onze 3e. Die wilde ik eerst gaan dragen. Maar dat bleek voor mij geen succes omdat ik steeds achter mn oudste aan kon rennen..:roflmao:.

    Toen zijn we voor de joolz geo 2 duo/twin gegaan. Maar dan nieuw. Een hele investering. Maar zn geld wel waard. Hier heb ik wel de bakfiets voor moeten verkopen. Maar omdat ik veel loop was dat toch geen probleem. En als baby kunnen ze toch niet gelijk in de bakfiets. Plus dat ik dan nog zit hoe ik het dan doe als ik bij de winkels ben. De wagen hebben we nu ruim een jaar en we hebben er veel plezier van. Hij kan ook makkelijk van duo naar enkel of andersom veranderd worden..
     
    Langmuts vindt dit leuk.
  11. Tassie74

    Tassie74 Fanatiek lid

    23 mei 2011
    3.145
    541
    113
    Utrecht
    Wij hadden Nuna Ivvi. Super wagen!
     
    Langmuts vindt dit leuk.
  12. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.035
    3.117
    113
    Hier ook de mura(4) die kun je zeker via mp wel vinden voor 100 euro!
     
    Langmuts vindt dit leuk.
  13. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Wij hebben een Quax Avenue taupe, 2,5 jr oud. Hoge wandelwagen, hebben die gekozen omdat we beide groot zijn en we hem gewoon mooi vonden:roflmao: word nu nog gebruikt voor onze dochter maar zal zeker met de mand weer gebruikt worden voor de volgende baby :thumup:
     
    Langmuts vindt dit leuk.
  14. Juun012

    Juun012 Bekend lid

    30 jun 2017
    797
    275
    63
    Vrouw
    Ik heb al ruim 5 jaar de mutsy in gebruik en zeer tevreden.
    Nieuwprijs was destijds €600, dus 2e hands is hij voor een klein prijsje wel te vinden
     
    Langmuts vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina