Welke kinderwagen kopen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door baby4me, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrijn

    Mrijn Fanatiek lid

    11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik kan het nu niet zo snel vinden op de site van Prenatal, maar het staat er altijd wel bij, volgens mij. Als het niet zo is, moet je het vooral even laten weten hoor, dan wacht ik ook op mama-maandag.
     
  2. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo

    Ja hier ook een Quinny Speedy SX, wij (lees: ik) zijn als eerste voor het uiterlijk van de wagen gegaan... vond hem gewoon mooi...!
    Maar toen kwamen we erachter dat hij ook precies is wat we zochten...!
    Ik vond de wagenbak wel al snel wat aan de krappe kant, maar daar hebben meer wagens last van, volgens mij... ik denk dat kinderen over het algemeen steeds (sneller) groter worden.
    Verder vind ik het niet fijn dat de rugleuning in de buggy-stand niet helemaal recht op kan, Hugo ligt toch altijd een beetje...
    Verder (nog) geen minpunten kunnen ontdekken.
    Het ligt er ook heel erg aan, wat anderen ook al schrijven waarvoor je hem het meeste gaat gebruiken.
    Ik heb ergens op internet (ik dacht op prenatal.nl) een wandelwagentestje gedaan... misschien handig!

    Succes ermee,

    Groetjes Niki
     
  3. Niet meer actief

    Ik heb ze even gemaild, ik laat het je weten als ik antwoord krijg. Ze vertelden het ons in de winkel namelijk speciaal, dat we beter kunnen wachten tot mama-maandag (13aug is de volgende)
     
  4. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    hmm tja.. die reactie over dat "LELIJK" krijgen wij ook weleens
    daarentegen ook regelmatig opmerkingen als "rolls roys onder de kinderwagen" en "superblits"
    en das alleen maar op het plaatje.. want niemand heeft die van ons nog live gezien :)

    en qua prijs is het zeker een rolls roys natuurlijk.

    dacht overigens dat die korting idd niet gold voor stokke
    daarom hadden wij hem op de 9 maandenbeurs meteen meegenomen
    (20% korting op alles is nice!)

    en helaas hier wel een winterslaapzakje want tja.. geboren eind september.. dan staat de winter op de stoep.
    alhoewel als het net zo winter word als dat het nu zomer is.. is een regenkapje sowieso wel genoeg :(
     
  5. Niet meer actief

    Ik ben eind november uitgerekend, dus wij doen de winterzak er ook alvast bij. Zit nog te dubben of ik de luiertas erbij zal kopen, vind m wel erg mooi, maar uiteraard is ook die weer erg duur ;)
     
  6. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    hehe is er iets aan dat ding niet duur dan?

    wij hebben er wel bij trouwens
    je loopt toch al met zoveel zooi te slepen..
    en die tas voorop is ook behoorlijk groot hoor
    maar de luiertas kan je ook gewoon als rugzak gebruiken
    en das toch wel practischer dan die tas voorop waar dat echt niet mee kan :)
    en steeds af/op is ook niet alles

    (en we waren toch al stevig geld aan het uitgeven... vergeleken met de rest kon de tas er ook nog wel bij...)

    enige wat we niet hebben is het parasolletje
    dit op advies van vrienden die zeiden dat je na een halve dag gek werd van het ding en dan gewoon de kap wat verder naar voren trekt ipv bij elke straathoek het parasolletje te gaan verschuiven :)
     
  7. Pam

    Pam Actief lid

    14 aug 2006
    275
    0
    0
    Wij hebben een Quinny Buzz gekocht!
    Heb 'm al ff getest met mijn dochter (bijna 2) en het rijd superfijn!
     
  8. pooh26

    pooh26 Actief lid

    15 sep 2006
    176
    0
    0
    Bij de consumentenbond hebben ze vergelijkend waren onderzoek gedaan naar kinderwagens misschien is daar wat te vinden?
     
  9. Miep en Miep

    Miep en Miep VIP lid

    27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Even een vraagje tussendoor...
    Wie weet hoelang de levertijd is van de stokke xplory?
     
  10. Niet meer actief

    Voor zover ik weet momenteel zo'n 6 a 8 weken.
     
  11. Miep en Miep

    Miep en Miep VIP lid

    27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Okè...dankjewel! ;)
    Wij moeten namelijk nog bestellen...en dan willen we m niet te laat krijgen natuurlijk.. :)
     
  12. Niet meer actief

    Wij moeten m ook nog bestellen hoor, gaan we de 13e pas doen ivm die korting. Dus dan ben ik intussen al 25 weken, maar zou toch nog op tijd moeten zijn.
     
  13. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Uiterlijk is zeker heel belangrijk.
    Wij vinden beide de Stokke en de Bugaboo echt vreselijk lelijk...sorry
    Toch valt zo'n wagen dan meteen af....
    Als je ze al mooi vindt...erg mooi vindt...ja, dan ben je natuurlijk zo verkocht!
    Ach, als je er zelf maar heel blij mee bent toch!
    Iedereen rijdt ook in andere auto's..das ook niet voor niks. Smaken verschillen, gelukkig.
     
  14. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    @elmo: daarom trek ik me er weinig van aan als mensen hem lelijk vinden
    en tja het is een feit.. OF je vindt hem echt afgrijzelijk.. OF helemaal geweldig
    een tussenweg bestaat er niet echt lijkt het.
    (ook niet zo gek.. tis best een apart model)

    enneh.. bel eens met baby anco in moerkapelle
    die zeiden in feb. dat ze regelmatig ook stokke op voorraad hebben :)
     
  15. Niet meer actief

    Ik heb intussen reactie van Prenatal, kort maar krachtig:
    De mamma maandag heeft geen uitzonderingen dus het geld ook voor deze wagen.

    Dus wij gaan de wagen gewoon op Mama-maandag kopen.

    Groetjes
    Joldeg
     
  16. Julie

    Julie Actief lid

    5 sep 2006
    114
    0
    0
    nu ben ik wel heel nieuwsgierig, wat kost zo een stokke buggy met alles op en aan?
     
  17. Mrijn

    Mrijn Fanatiek lid

    11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik weet niet wat jij alles erop en er aan vindt... De stokke Buggy incl. reiswieg is 890 euro.
     
  18. AnneLiesje

    AnneLiesje Fanatiek lid

    4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Op de site van Prenatal staat wel dat bij de mama mazzeldagen de korting niet geldt voor de Stokke... mmm ik ga morgen met mijn moeder kijken bij babypark Kesteren voor deze super wagen.

    Krijg je op de mama maandag nu alleen 10% aan waarde bonnen of ook nog eens 10% korting? Dan wordt het wel interessant!
     
  19. Niet meer actief

    Waar heb je dat zien staan dan? Ik kon dat namelijk niet vinden.

    Wat mij in de winkel verteld is: Je krijgt én de 10% die ze standaard geven bij aanschaf van een complete wagen of kamertje én de 10% van de mama-maandag. Dubbelop dus.

    Laat je me even weten wat de wagen bij babypark kost?
     
  20. ik26

    ik26 Lid

    27 jun 2007
    8
    0
    0
    Hoi

    Misschien een stomme vraag en sorry als ik verkeerd zit bij dit onderwerp, maar weet iemand waar de Urban Jungle vandaan komt? Ik zit namelijk met mijn vriend te discusseren over de afkomst van deze wagen. Hij denkt Nederland en ik denk Nieuw Zeeland. :rolleyes:

    Misschien dat iemand het wel weet :)
    Groetjes Jik
     

Deel Deze Pagina