Welke kinderwagen kopen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door baby4me, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik26

    ik26 Lid

    27 jun 2007
    8
    0
    0
    ok Sorry, ben er al achter via het onderwerp Urban Jungle onder dit onderwerp hihi. Had nog niet verder gekeken. Maar ik heb gewonnen!
     
  2. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    wij waren incl. 20% korting uiteindelijk toch nog 1100 euro kwijt.

    maar dat is dus inclusief reiswieg, buggystoeltje, maxicosi, winterslaapzak, luiertas etc
    enkel het parasolletje zit e rniet bij :)

    das het nadeel van een septemberkindje.. je ontkomt niet aan de dure winteraccessoires.
     
  3. Mrijn

    Mrijn Fanatiek lid

    11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Tis een hoop geld, maar er is geen een wagen waar al die spullen in de standaardprijs zitten, volgens mij. het grootste nadeel van de STokke vind ik de beperkte kleuren...
     
  4. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    wij hebben laatst een box besteld op mama maandag, maar de korting kregen wij alleen in bonnen. heb nu 25 euro aan bonnen en geen idee wat ik er mee moet haha ik koop mijn spulletjes verder namelijk bij de hema. ik denk dat ik er maar leuke kleertjes van ga kopen of zo ;)
     
  5. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Wij hebben de hele rommel ook op mama-maandag betaald.
    Die bonnen hebben we zeg maar op de verz. tas of autostoel meteen ingeleverd.
    Zo ben je ze meteen kwijt en de korting heb je ook voor dat artikel ;)
    Uitgekookt he!
    Het scheelde ons echt enorm veel geld!
    Elmo
     
  6. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.590
    65
    48
    Ik lees weinig over de x-adventure crossover.
    Deze is namelijk onze keus mbt kinderwagens.

    4 luchtbanden
    combi aanbieding
    gratis autostoel
    verstelbare beugel
    gewoon degelijk om te zien maar we vonden hem ook stoer.
    de prijs was ook leuk

    foto in mijn album...


    vooral de luchtbanden waren bij ons favourite omdat we het idee hebben met kleine buggywielen zoals bv bij bugaboo de baby niet echt confortabel meeveert maar meer meehobbeld.
     
  7. AnneMica

    AnneMica Bekend lid

    11 jul 2007
    731
    1
    0
    Lieke ik vind de wagen wel mooi maar de kinderwagenbak lijkt me best klein?
     
  8. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.590
    65
    48
    valt mee hoor, wil wel ff boven gaan meten haha..
    *loopt nu naar boven en gaat meten..*

    LIEK

    IS TERUG......

    75 Lang binnen in de bak gemeten en 35 cm Breed
     
  9. Niet meer actief

    Zo gaan wij t inderdaad ook doen, heb lijstje gemaakt wat we allemaal gaan kopen en wat het bedra in bonnen dan gaat zijn. Voor dat geld hebben we dan weer een maxicosi en een campingbedje, volgens m'n schema :)

    Ja joh, tis allemaal al duur zat, dus beetje rekenen kan een hoop geld schelen :D
     
  10. pooh26

    pooh26 Actief lid

    15 sep 2006
    176
    0
    0
    Nou op dit kinderwagen merk was mijn oog ook gevallen. Alleen nog in de boekjes hoor, nog niet in het echt. Ik ga voor de quick silver. Iemand hier ervaring mee? Wat vinden jullie van de kwaliteit?
     
  11. baby4me

    baby4me Fanatiek lid

    11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    maar scheelt t wel echt die korting ik bedoel..prenatal is vaak toch stuk duurder dan bijv babydump. toch?
     
  12. baby4me

    baby4me Fanatiek lid

    11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    op www.kieskeurig.nl staan redelijk wat negatieve ervaringen met die wagen..
     
  13. AnneLiesje

    AnneLiesje Fanatiek lid

    4 dec 2006
    3.241
    0
    0

    De prijzen zijn overal gelijk! Mijn moeder heeft m goed gekeurd ;) Over 2 weken gaan we 'm bestellen in aqua blauw.
     
  14. Cynthia85

    Cynthia85 Bekend lid

    4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Ik had een bebiesfirst kinderwagen van mijn moeder gekregen, opzich een prima kinderwagen maar wij hebben een Quinny Speedi Papillon besteld met maxi-cosi en alle toebehoren erbij.
    Ik vind het een hele mooie wagen en denk ook wel dat ie langer meegaat dan die beebiesfirst want die begint nu al ( na 4 maanden ) te slijten.
     
  15. aafje87

    aafje87 Actief lid

    11 jan 2007
    223
    0
    0
    ICT Medewerkster
    Voorburg
    ik ben zelf helemaal gelukkig met mijn bugaboo. Cross overal tussendoor terwijl vrienden allemaal staan van "past niet", bugaboo heeft een zeer kleine draaicircel.(terwijl quinny daar nou niet om bekent staat evenasl musty)
    Stokke vind ik persoonlijk niets, maar dat komt ook omdat ik hem niet super praktisch vind, dat hoge zitje lijkt leuk maar je gaat je er een bruik aan sjouwen als je kind dadelijk 2 is.(en het is een wagen zitter)
    Terwijl ze op die leeftijd zelf in de bugaboio kunnen klimmen.
    Ook is hij zeer compact en plat op te vouwen wat een uitkomst is bij kleine auto's en voor iemand zoals ik die op een portiek woning woont(moet standaard mijn wagen 1 trap mee naar boven nemen, heb beneden geen berging oid) en daarbij weegt hij met de bak of buggy 8 kilo.(frog) ter vergelijking de mutsy urban rider weegt er met buggyinzet 12, de stokke 10,5.

    Heel veel succes met uitkiezen, ga er wel van uit dat er ook nog een paar kilo extra in de wagen komt te liggen, hij kan leeg fantastisch lopen maar met kind bagger, terwijl de bugaboo leeg te soepel is miscchien zelfs beetje nerveus reageerd maar met kind net lekker loopt, het hele soepelen is er vanaf.
     
  16. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    @aafke: het stoeltje van de stokke kan ook omlaag hoor :)

    en bovendien kan je de wielen zo klappen dat je er makkelijke rmee de trap op komt zonder te tillen

    vraag me alleen af of dat zeer geschikt is voor trappen ni flatgebouwen
    volgns mji stuitert je kind dan alle kanten op en dat wil je natuurlijk ook niet.
     
  17. tassie

    tassie Fanatiek lid

    23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    De Mutsy Urban Rider heeft misschien een grote draaicirkel, maar de Mutsy 4-rider heeft een heeeele kleine hoor. Die is ook ideaal in winkels!
     
  18. erlida

    erlida Fanatiek lid

    2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    nadeel van de mutsy 4rider is wel dat je(althans bij onze supermarkt)
    altijd de kassa met het rolstoelpad moet nemen anders kom je klem te zitten. #-o
     
  19. tassie

    tassie Fanatiek lid

    23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Daar heb ik met mijn 4-rider geen last van. Ben ermee bij 4 supermarkten geweest en geen probleem. Alleen 1 kassa bij onze Appie, die heeft aan 2 kanten zo'n detectiepoortje, Dat is te krap. Maar daar hebben ze nog 12 kassa's ofzo!
     
  20. faith and hope

    faith and hope Bekend lid

    12 apr 2007
    685
    0
    0
    iemand ervaring met de topmark drie wieler kinderwagen?
    Bevat een autostoeltje, bak en buggie komt uit 2004
    wij staan op het punt om er een tweedehands aan te schaffen.
    Maar ik kan er weinig informatie over vinden. Iemand?
     

Deel Deze Pagina