Welke kinderwagen kopen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door baby4me, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje26

    meisje26 Fanatiek lid

    6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    wij hebben de bugaboo cameleon gekocht. een mooie en praktische wagen.

    wij vinden de stokke erg lelijk, maar dat is persoonlijk.
     
  2. witte reus

    witte reus Fanatiek lid

    27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    voor diegene die een speedi papillone hebben gekocht.
    ten 1e ik vind het een super wagen om te zien maar waar hebben jullie die gekocht?
    aangezien er veel verschil is in prijs waar je die koopt!

    gr w r
     
  3. baby4me

    baby4me Fanatiek lid

    11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    volgens mij is babydump nog steeds het goedkoopste! en je krijgt er dan ook een autostoel gratis bij en als je die niet wilt (is nl niet mooiste stoel) dan krijg je de waarde ervan 79 euro korting op een andere maxi cosi bijv. Dat scheelt dus wel!
     
  4. maja82

    maja82 VIP lid

    30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik krijg vandaag de kinderwagen! Een quinny buzz. We wilden graag een makkelijk in en uitklapbare wagen die niet teveel ruimte innam en wendbaar was. We hebben wat uitgeprobeerd in de winkels en kwamen steeds terug op de buzz.
    Nou heb ik hem deze week besteld op babyonline.nl voor 700 euro inclusief verschillende accecoires en inclusief een maxicosi cabriofix met voetenzak. Krijg hem vandaag al gratis thuisbezorgd! Vond het geen gekke actie :D
     
  5. kiki80

    kiki80 Fanatiek lid

    6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Zelf heb ik nu de urban jungle in gebruik en wat een heerlijke wagen. Loopt licht, met een vinger te besturen en makkelijk in en uit elkaar. Reiswieg is makkelijk erop te zetten of af te halen, gewoon een superwagen!
     
  6. vosje2000

    vosje2000 Fanatiek lid

    28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Wij hebben een Quinny Speedi besteld.
    (een brons/oranje :D)

    We wilden geen 4-wieler en we wilden een groot zwenkwiel voor.
    Daarnaast wilden we ook niet van die plasticen wielen.
    Hij is ontzettend wendbaar, mooie grote wielen etc..
    Hij heeft gewoon alles wat we zochten.
     
  7. baby4me

    baby4me Fanatiek lid

    11 apr 2007
    1.830
    0
    0
  8. christina

    christina Niet meer actief

    Mutsy 4 rider single spoke;

    redenen;
    1. Wij zijn allebei lang, de bak is vrij hoog dus hoef je niet ver te bukken.
    2. Luchtbanden is comfortabel voor de kleine!
    3. De wandelwagen inzet kun je 2 kanten opzetten, van je af en naar je toe.
    4. Wij hebben de maxicosi van Mutsy zelf dus geen aparte adapter nodig, deze kan ook in ligstand. Onze kleine meid was op een gegeven moment te groot voor de reiswieg, maar de wandelwagen inzet was ze net iets te klein voor, dus heb ik haar in de maxicosi in de ligstand gehad. Dit ging prima.

    Wij hebben veel wagens getest in de winkel, maar zijn erg blij dat we deze hebben gekocht. Nog geen moment spijt gehad!
     
  9. wenneke20

    wenneke20 Fanatiek lid

    29 okt 2006
    4.325
    136
    63
    wij willen de speedi dan de groend met zwart maar ik twijfel ook met de buzz
     
  10. pol

    pol Actief lid

    25 sep 2006
    270
    0
    0
    wij hebben ook de speedy, lekker 2 luchtbanden, trilt tenminste niet zo over de stoepen.

    De buzz vonden we de wandelwagen te klein van, kind groeid er snel uit. En het harde wiel voor, was voor ons geen optie.
     
  11. Ariel

    Ariel VIP lid

    8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wij hebben de X-Adventure Researcher gekocht. We wilden eerst de Quinny Speedi of Buzz hebben, maar na wat research op internet kwamen die er niet zo heel erg voordelig uit. En bij de Buzz was voor ons dat harde wieltje voor ook 1 van de redenen om hem niet te nemen. En de X-Adventure heeft 3 luchtbanden. Leek ons in ieder geval een heerlijke wagen!
     
  12. pooh26

    pooh26 Actief lid

    15 sep 2006
    176
    0
    0
    Ik heb vandaag een zoektocht gedaan naar de koelstra kinderwagen. Dat zal hem worden in de kleur jeansblauw. Maar... nu valt mij op dat er nog al wat verschillen in de aanbiedingen zitten. Bij 2 winkels (babyplanet en babydump) krijg je er een gratig kinder autozitje bij twv 79 euro. Als je een maxi cosi wilt, moet je bij de ene 50 euro bij betalen en bij de andere 80 euro. (de koelstra kinderwagen is bij de babyplanet in totaal 10 euro goedkoper, maar je betaald daar dus 80 bij voor de maxi cosi) Ik vroeg me af hoe dat bij de prenatal zit en dit in combi met de mamamaandag. Iemand goede tips?
     
  13. baby4me

    baby4me Fanatiek lid

    11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    als ik op sites van babyplanet en babydump kijk dan kost de koelstra bij babyplanet 584 euro en bij babydump 588 dus is maar 4 euro verschil.
    bij babydump heb je dan nog t voordeel dat je een maxi cosi kunt kopen voor maar 50 euro. dat is toch mooi meengenomen want die gratis autostoel is 3 keer niks.

    bij prenatal kost de buggy van koelstra 399,--. En ik denk dat de reiswieg net zoals bij andere winkels 189 is dus dan kom je op 589 uit.
    komend weekend hebben ze daar (zover ik heb gehoord) kortingsdagen. Dan krijg je 20 % korting op bijna alles! Dat zou dus wel schelen en dan ben je goedkoper uit bij Prenatal.
    Op zo'n mama dag krijg je in principe 10 % van het aankoopbedrag in kortingsbonnen die je dan voor iets kan besteden. Je krijgt dus helaas geen 10 % korting in geld.

    Succes met kiezen!
     
  14. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wij hebben een Mutsearts Transformer 3 wieler.
    *Nadeel, duwd zwaar (als je kind in de buggy zit)
    *de buggy stand gaat met een riempje met 2 klipjes waar je het mee vast zet.
    *Je moet hem met je hoofd tegen houden, anders klapt de leuning in een keer achter over.

    Heb pas Steven in een Bugaboo gezet, nou dat was wel even wat anders.
    Als ik hem kan verkopen, koop ik een 2e hands Bugaboo.
    * het nadeel van de Bugaboo vind ik de hoge prijs.
     
  15. Meiske74

    Meiske74 VIP lid

    22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij hebben gisteren een bugaboo cameleon gekocht. Ben er helemaal verliefd op :D
     
  16. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    voor diegenen die nog geen wagen hebben,
    en er niet zoveel voor willen betalen, BLOKKER heeft nu de beebiefirst in de aanbieding, 99 euro
     
  17. Coco

    Coco VIP lid

    31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik vind die beebiesfirst er heel leuk uitzien en inderdaad heel weinig geld. Vraag me af of er iemand ervaringen mee heeft, want je zou je bijna afvragen of ze voor dat geld wel een goede kinderdag kunnen maken.
     
  18. Kimos

    Kimos Actief lid

    13 aug 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    Wij hebben ook de bugaboo gekocht. Vonden hem allebei foei lelijk en liepen er ook altijd voorbij, maar uiteindelijk gaat het natuurlijk om het gemak.
    Wij wilden eigenlijk een Quinny of Mutsy maar volgens meerdere zaken hier in de buurt en internetsites hebben die een bagger klantenservice en mocht er wat zijn moet je lang wachten op onderdelen.
     
  19. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    nou coco toen ik hem kocht, heb ik mensen op straat , die met zo'n wagen liepen aangesproken en men was tevreden, dus vandaar dat ik hem toen ook kocht, ik betaalde er wel meer voor, maar ja ik dacht meld het ff,...

    hij staat in mijn album geloof ik,.....kun je hem in ieder geval ff in elkaar zien,........

    alleen heb ik hem niet als buggy staan , maar met de bak erop
     
  20. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ik heb de Xadventure Quicksilver, hij = echt leuk :D

    -x-
     

Deel Deze Pagina