Hallo, Ik heb even dringend advies nodig. Ik ben zwanger en opzoek naar een kinderwagen. Ik lees verschillende meningen over de quinny buzz. kan iemand mij vertellen of je een quinny buzz 3 (met 3 wielen dus) daarvan het voorwiel kan vervangen door 2 wielen (zoals de quinny buzz 4 heeft) ???? Plzzz ik stao op t punt bijna een te kopen(buzz 3) 2e hands omdat ik amper wat te besteden heb maar heb dus liever een kinderwagen met 4wielen (omdat ik daar meer positieve ervaringen over lees) en kan nergens iets vinden over deze mogelijkheid (het veranderen van de voorwielen) Als iemand dit weet kan je dan aub ook de prijs noemen (indien je dit weet) Alvast heeeel erg bedankt!!!! Ps: sorry voor als ik dit bericht bij het verkeerde onderwerp heb geplaatst. Doe het vanaf mijn mobiel wat absoluut niet overzichtelijk is.
Quinny Buzz voorwiel origineel Buzz 4 - Euro65,00 : Babycare.nl Razendsnelle levering Quinny Buzz voorwiel origineel Buzz 4 zwart - Euro65,00 : Babycare.nl Razendsnelle levering Als ik het even google lees ik ondermeer het bovenstaande. Daar staat dat het op zowel de 3 als de 4 moet passen. Ik heb er zelf geen ervaring mee helaas. Hoop dat je hier iets aan hebt