Hallo dames, Mijn borsten zijn al wat gegroeid en met mijn gewone BH komen de hele tijd mijn tepels boven de BH uit. Het ziet er natuurlijk niet uit. Nu was ik net bij Prenatal en zag daar zoveel BH's. Voedings BH, meegroei BH ( wat overigens geen optie is want als ik het koud heb zie je alles zitten ). Wat raden jullie aan? Ik had normaal 75D, net een 75E aan geprobeerd maar die was echt te klein.
Ik heb eerst meegroeien bhs gehad van week 8 t/m week 24 en die werden me te klein omdat ik van 70 naar 80 in omvang ben gegaan en bij week 24 heb ik meegroei bustiers gekocht van het merk Anita. Ik had er van te voren al een en ik vind ze erg fijn. Je moet het model vergelijken met een sportbh. Maar het is natuurlijk een persoonlijke keuze, ik vond het zoeken ook lastig. Succes met je zoektocht. Je zou ook nog in een lingerie zaak kunnen kijken of hun wat naar jouw smaak hebben.
Oh ik lees ook ff mee, ben ook op zoek! Bij mij zijn ze denk ik nog geen hele cup maat gegroeid, heb normaal 80C en denk dat D nog net iets te ruim is, maar ze groeien nog wel ff door denk ik! Heb aan de zijkanten van me borsten op het eind van de dage hele rode plekken zitten!
Ik heb de vorige keer van noppies bh's gekocht. Dat zijn voedingsbh's met beugel en voorgevormd dat waren de enige die ik kon vinden... Ze zaten heerlijk..
Ik raad je aan om in de omtrek ook wat wijder te gaan, want als je buik groter wordt komt ie op een gegeven moment bij je ribben ook bol te staan. Ik had ook altijd 75 maar nu zit 85 veeeel lekkerder. Wel even opletten dat je elke grotere omtrek-stap, een kleinere cup moet hebben. Een 75E en 80D zijn qua cup dus even groot. Even goed passen dus en niet zomaar op internet bestellen
Ik kocht mijn favoriete bh (bij hunkemoller) gewoon een maatje groter. Nooit een speciale zwangerschapsbh gehad...
Ik heb voor een cup maat groter nog normale bh's gekocht. Die zijn goedkoper (toen in de sale) en ik merk dat ik ook daar alweer uit groei. Pas aan het eind ga ik echte voedingsbh's kopen want ze zijn aardig duur. Tot nu toe zijn hier normale bh's in een maat groter prima. Zit nu in 85F en daar was bij de prenatal hier ook niks voor te krijgen, best frustrerend
Ik heb een meegroeibeha van Anita gekocht, zitten wel fijn! Maar is niet voorgevormd, tja comfort gaat nu even voor bij mij Ook inderdaad best een grotere omtrek nemen, heb ik toen geen rekening mee gehouden! Heb mij in de Hunkemoller van die verlengstukjes gekocht Ik draag ook vaak sportbeha's of topjes omdat ik een beugel onder mijn borsten niet meer kan verdragen.. Voedingsbeha heb ik eentje van Mammae gekocht, maar dit raden ze aan om deze pas heel op het einde of zelfs na de bevalling te kopen
Ik heb er eentje van Triumph gekocht, met beugel maar flexibel en rekt al een paar maandjes mee en zit goed
Laat ze opmeten bij hunkemoller, dan weet je zeker van de nieuwe maat. Mijn cup werd tijdens de zwangerschap 95 c en mijn voedingbh maat werd 95d
Ik heb twee bh's van Simone Perele gekocht type Andorra. Dit is een zacht voorgevormde BH met brede beugels dus zitten niet te strak tegen de zijkant van je borst. En er zit voldoende rek in. Ik heb deze ook gehad voor BV en gaat prima en zit ook nog mooi. Bij meegroei bh's en voedingsbh's is de vorm zoo slecht en lijken mn borsten op mn navel te zitten of ze worden uit elkaar geduwd niet mooi iig. Deze BH was 65euro, niet goedkoop maar zoo fijn!
Ik heb de meegroeibh gekocht van prenatal. Omdat deze niet voorgevormd zijn en je alles kan zien zitten doe ik de "vullingen" erin die ik uit m'n bikini heb gehaald. Zo zie je niets n zit prima.
Ik ben van A naar C/D gegaan.... Heb hulp gevraagd in een lingeriewinkel. Geen speciale voedingsbh oid maar gewoon mooie bh's die comfortabel dragen en door de keuze van de stof ook nog iets mee kunnen rekken.
Hier 1 cup en 1 omvangsmaat omhoog gegaan. Ik heb bh's van anita gekocht. Toevallig van de week bij livera geweest, ik snap werkelijk waar niet bij wie deze zwangerschaps bh met grote cup wel goed zit. Dat heb ik normaliter ook met hunkemoller, ziet er leuk uit/ goedkoop maar geen goede pasvorm. Overigens heb ik gekozen voor een voorgevormde variant nu toevallig 2 beugelloze bh's gekocht
Ik heb van t weekend ook nieuwe bh's gekocht. Werden ook echt te klein. Heb gewone voorgevulde bh's gekocht in 1 cupmaat en 1 omvangsmaat groter dan normaal.
Hier voor Anita gegaan en dan een omtrek maat groter en een cup groter. Wel voedingsbeha (omdat ik borstvoeding wil geven) en voorgevormd. Heb er 2 gekocht en hoop dat ik het daar mee red overigens heb ik een gewone zwarte en een hele leuke turquiose....het oog wil ook wt (ookal ziet manlief het nu bijna nooit meer)