Ik ben op zoek naar leuke dekentjes om de baby lekker in te wikkelen de eerste dagen en voor bijv in de wagen of wiegje. De kabel dekens van Jollein vond ik erg leuk maar nog wel prijzig! Wie weet waar ze iets soortgelijks verkopen en dan betaalbaar?? Thnx!
Ik heb een kabel wikkeldeken van Baby's Only, maar H&M had in de lente ook een mooie gebreide deken voor 15. Mijne koste 70. Hij was trouwens wel elke cent waard hoor. Dit is hem (dochtertje was een paar daagjes oud)
Ah super mooi!! Vind baby's only echt geweldig! Maargoed. Heb al een koeka voetenzak dus mijn vriend wordt gek als ik ook npg zo'n duur dekentje koop hihi.
Heb er hier ook1 van Jollein... Koste wel wat,maar is heerlijk zacht, goed te wassen, blijft mooi, met kabels
Hier 1 van koeka, echt een mooie deken en heerlijk warm voor ons kleintje die we binnen 3 weken verwachten!
Baby's only / jolein Jollein Jollein Deken Kabel 100 x 150 cm | Dekens | Baby-Dump Met teddy! Lekker warm Jollein Deken Winter 75 x 100 cm | Dekens | Baby-Dump Baby's only Baby's Only Deken Kabel Met Microvezel 100 x 135 cm | Dekens | Baby-Dump Baby's Only Deken Kabel 100 x 135 cm | Dekens | Baby-Dump
Koeka heeft heerlijke dekentjes van wafel en teddy, die hebben wij ook. Maar heeft geen kabeldekentjes. Baby's only zoals genoemd, maar is nog veel duurder dan Jollein. Ik denk dat Jollein juist ongeveer de meest goedkope kabeldekentjes heeft. Soms heeft Next ook mooie gebreide dekentjes die zijn wel heel betaalbaar of Zara Home, maar die is weer iets duurder.
Nee ik heb ook een soort van badcape achtig iets van Jollein maar is eigenlijk meer een wikkeldekentje. Ja redelijk prijzig maar ik ben juist voor Jollein gegaan omdat die goedkoper spul heeft vergeleken met Koeka en Baby's only (ik heb wel een voetenzak van Koeka idd, gebruik ik nu in de kinderwagen. Vindt onze mini heeeerlijk liggen
Hier een deken en badcape (of wikkeldoek, net hoe je het wilt zien) van Jollein en ik zweer er echt bij.. Ik vind het echt jammer als ze in de was moeten en ik iets anders moet gebruiken, maar zodra ze droog zijn, gaan ze weer op het bedje of om ons meisje heen