Ik wil vast wat flessen aanschaffen. De Difrax flessen lijken mij wel handig. Heb deze ook 1 gratis gekregen in een proefpakket. Hierin zat de kleinste maat. Er zijn diverse andere maten en breedtes in deze flessen, maar welke heb ik nodig? Kun je beter de grootste maat pakken zodat je er langer mee kunt doen of is dit niet praktisch? Je hebt smal 170 ml, breed 200 ml, smal 250 ml, breed 310 ml.
Ik zou nog niets kopen. Je hebt een difrax fles in je pakket en vaak krijg je ook een avent fles ergens. Sommige kindjes drinken NL beter uit een smalle fles/speen, sommigen uit een brede speen, soms heb je BV een de Brown fles nodig vanwege krampjes. Aan het begin start je met 10-20-30-50-60 cc en dan vaak lange tijd een 90cc fles. Ik zou dus altijd starten met een kleine fles. Breed of smal is afhankelijk van je kindje. Een 300cc heb je eigenlijk nooit nodig, hoger als 180/6=200ml ga je beter nooit. En wie weet heb je juist san een heel goed gevoel over zelf voeden ipv een fles!
Ikzelf heb alleen de kleine flesjes gekocht nu. Bij m'n eerste had ik de tussenlaag van 250, maar dochter dronk nooit meer dan 150 per keer. Zelfs niet toen ze ouder was. Dus lijkt mij de kleine flesjes nu wel fijn. Maar heb ook de grotere nog mocht deze baby meer drinken.. Is denk beetje afhankelijk van je kind. Ik heb nu wat kleine flesjes alvast gekocht omdat ze 2e gratis waren bij de kruitvat met voordeelkaart. Anders had ik denk wat langer gewacht met kopen. Dus zou er niet teveel kopen!
Koop alleen de kleine. Kan verschillen uit welk merk je kindje goed drinkt, en als je een hebt gevonden wat goed gaat kun je daar altijd de grote van kopen wanneer je aan die hoeveelheid toe bent. Meteen de grote is niet handig ivm afmeten omdat ze hele kleine hoeveelheden drinken. Het is wel handig om een smalle en brede variant te hebben om te bekijken wat fijner drinkt voor je kindje.
precies wat suusjuh zegt, nog niets kopen. je hebt er 1 dus prima om te proberen of je kindje die straks fijn vind. ik vond het geen fijne flessen, lekte ontzettend en er zat altijd wel iets niet goed, de onderdop te strak, zuigt ie vacuum, te los lekt ie... wij vonden de avent fijner en ook handiger schoonmaken. ik vond het in het begin juist fijner om verschillende soorten flessen te hebben zodat je verschillende kunt proberen om te kijken wat je kindje fijn vind, maar ik zou ze niet gaan kopen, je krijgt er al verschillende in je pakketten