Welke kinderwagen voor portiekflat 3 Hoog!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Debsy, 5 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debsy

Debsy Lid

5 jun 2007
    20
    0
    0
    amsterdam
    Hoi!
    Dit is mijn eerste zwangerschap en ik zit te piekeren over welke kinderwagen we moeten nemem. Ik zit nu op 31 weken en als we kiezen voor een nieuwe moeten we snel zijn, geien de levertijden op een wagen.
    We wonen namelijk op 3 hoog in een portiekflatdus ik moet er echt 1 hebben die makkelijk uitklapbaar is en licht. Ik dacht aan de bugaboo of zijn er ook goedkopere mogelijkheden?
    De Stokke kun je de trap optrekken maar is erg duur. Ik wil mijn vriend niet belasten met een kinderwagen van 1000 euro. De Bugaboo is iets minder duur en ook veel te vinden op marktplaats(ook de assecoires). Vooral een redelijk nieuwe Frog kun je voor 400 euro tweede hands kopen.

Wie kan mij adviseren voor nog meer mogelijkheden?
    Groetjes Deborah

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik woon ook in een flat 3 hoog zonder lift en heb gekozen voor een buzz. deze is ingeklapt zeer klein en licht. ikzelf ga me kinderwagen in de berging rijden en neem dan de kleine mee naar boven en laat de wagen daar staan. als ik er een maxicosi op heb gebruikt gaat deze mee naar boven uiteraard. de buzz kost nu in veel winkels nog maar 399,- euro wel heb je dan het model 2006 (zie mijn album) de maxicosi moet je los kopen en deze kun je ook wel krijgen vanaf 120 euro want er zijn nu tegen de zomer mooie aanbiedingen. ik heb jammer genoeg de acties misgelopen omdat ik weer net iets te snel was met kopen helaas.

3. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Wij hebben de Firstwheels city elite, deze wagen is qua uiterlijk, gewicht etc heel goed te vergelijken met de Bugaboo alleen dan veeel goedkoper. Kwaliteit is op de lange duur wellicht wat minder maar goed daar is de prijs dan ook naar. De wagen kost nieuw ongeveer €390 incl reiswieg etc.
    Mocht je interesse hebben moet je er wel op letten dat het het model van 2006 is. Model van 2005 is namelijk veel minder handig.

Wij wonen in een appartement, hebben wel een lift maar goed het is toch meer sjouwen dan wanneer je in een gewoon huis woont. We hebben de wagen echt uitgezocht op klein, licht en makkelijk.
    Kijk anders eens op www.firstwheels.nl

4. Debsy

Debsy Lid

5 jun 2007
    20
    0
    0
    amsterdam
    Bedankt! Ik ga vandaag ff naar Babyboom die heeft alle wagens die jullie noemen!

5. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    En? Heb je een geschikte wagen kunnen vinden?

6. augustus

augustus Niet meer actief

Of de x advanture pulse...

7. Debsy

Debsy Lid

5 jun 2007
    20
    0
    0
    amsterdam
    We gaan toch maar voor de bugaboo denim!
    Mijn vriend stelde het zelf voor en we krijgen 10% korting bij de kids factory. En heb gisteren mijn sportfiets verkocht voor 200 euro!
    Dus wel een investering, maar goed ik wil toch meer dan een kindje ;)

Deel Deze Pagina