Ik zag dat ze bij de Ikea ook babykamers verkopen. Natuurlijk heb ik al driftig zitten bladeren in het Ikea boekje heeft iemand ervaring met een babykamer van de Ikea?
Ja ik heb een babykamer van de ikea en hij bevalt super! Makkelijk in elkaar te zetten en de prijs is natuurlijk super fijn Ik vind het een echte aanrader!
Ja vooral de prijs vond ik super. Een vriendin van mij heeft 1000 euro uitgegeven voor een babykamer: comode, kast & bedje. Het moest van 'goede' kwaliteit zijn. Als je het geld ervoor hebt, tja... maar dat hebben wij niet hebben net een huis gekocht en moeten alles ook nog op de rit krijgen. Bij de Ikea ben je voor max 400 euro klaar. Dat zijn toch eens leukere prijzen!
Ja idd 1000 euro vind ik belachelijke prijzen. Ik heb het er simpelweg niet voor over en geef dat geld liever aan andere dingen uit. Ik heb trouwens de witte hensvik serie
Ik hoor er alleen maar positieve verhalen over. Bij www.blankhoutenmeubel.nl hebben ze trouwens een kamertje voor 200 euro. Misschien is dat ook wat?
Kijk maar in mn album ik heb het bedje en commode (en ook de kasten maar niet de bijhorende) van bij ikea. Nog geen ervaring maar vind ze wel mooi en was zo'n 500 à 600 euro kwijt voor de hele kamer (stoel inbegrepen)
Leuk kamertje, die had ik ook in gedachten maar hoe is die comode. Valt die niet om als je er een baby op legt? Die kasten zijn ook een super oplossing, had ze ook zien staan in de folder.
wij hebben precies dezelfde commode en hij valt niet om. Mijn zoontje is 8.5 kilo en ligt er prima op
wij hebben het bedje en een gewone kast en een lade kast als commode van de ikea! en het bevalt ons echt prima! heel stevig en idd de prijs viel mee!
Wij hebben de bay kamer Hensvik van Ikea. Die gaat nu al ruim 2,5 jaar mee, heel degelijk! Ik ben super tevreden hiermee!
Ik zou bang wezen dat mn kindje dr hoofdje stoot aan d eonderste plank boven het leggedeelte, geloof ik. Zeker nu ze niet meer wil blijven liggen en steeds overeind probeert te komen tijdens het verschonen
@Tasha: wij hebben de babykamer ook zo. Maar in plaats van de grote legkast hebben wij de lage 3 ladenkast. vanwege ruimtegebrek. Voor de rest alles hetzelfde. Ik vind het heel mooi en praktisch. We zijn nog bezig met in elkaar zetten. Leuk om te lezen dat er meer mensen met hetzelfde idee hebben rondgelopen.
Die onderste plank kun je eruit halen... Als je de comode later om gaat bouwen tot boekenkast zet je m dr weer in! Ideaal ding!
Mijn wiegje komt van Ikea en is nu 20 jaar oud... het is het wiegje waar ik zelf in heb gelegen! en na mij nog 6 kindertjes.... erg bijzonder dus! En dat niet alleen hij is nog in perfecte staat!
Ik heb een mooie commode/kast gezien bij Ikea voor 100 euro dacht ik. t Is die witte zegmaar, die ga ik van t weekend kopen!
Ik heb de totale Leksvik babykamer en tot nu toe ben ik er heel tevreden over. Het was een van de weinige betaalbare babykamers die niet in het wit waren, maar gewoon in houtskleur dat vind ik wat warmer ogen .
Wij gaan ook (gedeeltelijk) voor een Ikea kamer. Wij gaan voor de witte Hemnes 1-deurs kledingkast en voor de gewone witte Hemnes ladekast als commode. Bij elkaar zo'n 280,- en net zo mooi als zo'n dure babykamer Alleen vind ik de bedjes bij Ikea niet zo mooi, dus die gaan we ergens anders kopen. Maar de baby komt toch eerst in de wieg die mijn vriend aan het maken is
@draadje: als je de ruimte hebt zou ik de grote cmmode nemen, die is zo super Heb er zelf nog steeds spijt van dat ik de kleine heb genomen..
Ja daar heb ik helaas geen ruimte voor, anders had ik hem zeker genomen! Maar ik zal het voor de zekerheid nog eens goed nameten of het niet toch wel past.