Wat zijn je wensen...? Bij ons was het: - makkelijke lange verstelbare duwstang ivm lengte partner ( 2 meter) - grote mandje voor boodschappen, waar niet snel iets uitvalt - makkelijk en compact inklapbaar - niet al te lomp ivm kleine hal - grote reiswieg - buggy gedeelte keerbaar, dus gezicht van het kindje van je af en naar je toe ! - licht gewicht, je moet het wel telkens in en uit de auto halen. Conclusue: Bugaboo Cameleon Ervaring: gebruiken hem nu 5 maanden en geen seconde spijt. Ideaal. Veel negatieve reactie over mandje voor boodschappen, dit valt best mee als de reiswieg erop zit. Echt een aanrader deze kinderwagen. Een min puntje: het in en uitklappen van het onderstel maakt wel wat beschadigingen aan het platsic van de voorwieltjes. Succes
Na veel rond gekeken te hebben en heel veel wagens uitgeprobeerd te hebben zijn wij uitgekomen bij de Mutsy Slider. Ik weet natuurlijk nog niet hoe hij in de praktijk gaat bevallen maar voor ons was het de beste wagen van allemaal; met stip!
Ik zou idd eens naar een grote babyzaak gaan zoals babypark. Daar staan zoveel wagens. En bedenk je eens watje belangrijk vind. Wij wilde een wagen die klein inklapbaar is, een grote bak, het kindje moest naar mij toen kunnen kijken. En wonen klein dus geen grote lompe wagen. Wij zijn uitgekomen op de bugaboo cameleon. Echt een super wagen !
Maak een lijstje wat voor jou belangrijk is en wat ie moet kunnen. Ga met dat lijstje naar de winkel en spreek een verkoopster aan die jullie kan helpen met uitleggen en demonstreren. Op basis van jou eisen komen jullie er helemaal uit. En ook niet onbelangrijk test hem zelf ook helemaal uit. Loop er rondjes mee door de winkel, vouw hem zelf ook mee in en uit en neem je auto mee zodat je bij twijfel kunt passen of dat ie er wel inpast. Is ook zo vervelend als je hem gekocht hebt en hij past niet in de auto!
Je kan beter eerst zelf gaan uitproberen en daarna pas een verkoopster erbij halen. Want zo'n verkoopster is heel handig met alle wagens, maar het is juist heel belangrijk om zelf te testen of zo'n wagen echt handig is. Maar inderdaad, een lijstje maken wat jullie eisen zijn en dan kom je er zeker uit!
Hoi allemaal, Mijn vriend en ik zijn naar een aantal winkels geweest en hebben veel wagens getest. Nu is ons oog op de Joolz ZZZ One gevallen. Iemand had ook al geschreven dat zij de oude Bloom versie had. De wagen lijkt ons ideaal! Na enige oefening konden we m allebei inklappen, kan erg klein. Het heeft een hoge bak en het zitje kun je ook aan tafel rijden. Het zitje kan naar je toe en van je af en in 3 standen liggen/zitten. Voor mijn vriend kan de duwstang ook hoog genoeg worden versteld. Het lijkt ons de ideale wagen. Zijn er mensen met de Joolz ZZZ One? Wij gaan nu nog heel lang twijfelen over de kleur. En hopen graag nog wat ervaringen te horen. Jasmijn en Tim