lampje op / naast / boven commode?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Juffertje83, 16 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had hier op het forum ooit bij aanraders gelezen dat het handig is om een lampje op de commode te hebben of in ieder geval in de buurt, zodat het grote licht niet steeds aan hoeft 's nachts. Wie heeft dit ook? Wie niet? Zouden jullie het aanraden?

2. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    Hoi, wij hadden er een, die wsa nog dimbaar ook. Hij zat met klitteband vast aan de plank er boven, dat was waardeloos,maar áls hij bleef zitten was het wel ideaal ja. Ik ben nogal gevoelig voor licht, en vind het echt heel vervelend als er meteen zo'n bak licht is. Dit was heel fijn, en gericht. Weet aleen niet meer waar vandaan.... ik gok gamma o.i.d.....

3. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Hoi,

Ik heb toevallig vandaag een lampje gekregen van mn moeder.. Het lampje kan in het stopcontact en blijft daaraan vast zitten, er zit ook een dimmer op!
    Dus als je een stopcontact in de buurt hebt van je commode is ie ideaal! ;)
    Komt btw van de Blokker..

4. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook een lampje op de commode.
    Ik vind het echt handig je moet 's nachts niet gelijk het volle licht aan doen.
    Het is gewoon een touch lampje er zitten 3 standen op.

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik heb het niet, want mijn stopcontact zit helemaal aan de andere kant van het kamertje...dus dat word hem sowieso niet...
    Maar vind het wel een handige tip!

6. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ik heb een lamp boven mn commode hangen, zie album. Op alle lampen in de kamer, inbouw of niet, zitten dimmers.

7. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier idd sowieso in alle kamers 'draadloze' verlichting met dimmers. & ook op afstand bedienbaar. Ideaal dus:D

(Handig hoor een man als elektricien:D )

8. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Wij hebben een lamp van de ikea die je alle kanten op kan draaien voor boven de commode, het lijkt mij ook prettiger voor de nacht aangezien je toch ook zal moeten verschonen.

9. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wij hadden een simpel schemerlampje op de plank boven de commode staan. Dan hoef je niet elke keer het grote licht aan te doen, zodat je kindje helemaal wakker wordt. Zorg er wel voor dat je het kabeltje op één punt vastzet aan de muur met een klemmetje. Want op een gegeven moment gaan ze er aan trekken en valt je lamp aan diggelen.

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Wij hebben op de wandplank boven de commode een lampje.

11. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Ik heb de barbapapa nachtlamp gekocht. Deze komt op de commode.

We moeten nog even wachten voor we m echt gaan gebruiken maar ik denk dat dit snachts licht genoeg is.

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hier geen lampje bij de commode. Als ik voeding moet geven 's nachts doe ik dat in het donker (ik kan hem wel vinden en hij mij ook ;)). Voor verschonen doe ik licht op de gang aan en dan zie ik voldoende (commode staat naast de deur). In het begin deden we juist het grote licht aan bij het verschonen om hem wakker te maken tussen de 2 borsten in (hij viel in slaap tijdens het drinken)

Deel Deze Pagina