Baby doorway bouncer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door botervliegje, 21 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Hallo!
    Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met zgn doorway bouncers (bv. Bouncers). Is zoiets echt leuk om aan te schaffen? Is het niet slecht voor het ruggetje? Wat voor een is evt aan te raden?

2. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Hij is me door de KA afgeraden omdat je je kindje dingen laat doen waartoe hij eigenlijk niet in staat is en omdat ze veel schokken in hun rug en nek te verduren krijgen.

Mij leek het ook wel leuk voor ons spring-aapje! Maar we hebben hem maar verder op onze benen laten springen..;)

3. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    wij hadden er 1 gekocht omdat mijn zoontje altijd graag deed springen maar het is een grote miskoop geweest want we hebben hem maar een paar keer gebruikt.. hij vond er niet zo veel aan..

4. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Ok, thanks ladies! Ik twijfelde toch al en ons meissie heeft al alles wat haar hartje begeerd...

Ja, apengedrag kan nog op allerlei andere manieren :D

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Idd! Ga met Elke mee.;)

6. misa

misa Niet meer actief

Eens met elke!

7. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij hebben er 1 en ons dametje zit er misschien 2 keer per maand 10 minuutjes in. Ze vindt het erg leuk. Heb hem 2e hands van marktplaats. En naar mijn idee kan het weinig kwaad als je zoeiets met mate doet.

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Misschien kan het idd niet zoveel kwaad als het 2 x per maand 10 minuten is. Maar dan koop ik liever iets waar ze elke dag plezier van kan hebben.

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wij wilden er ook eentje kopen...
    maar lees nu dat het best wel slecht is!

toch maar even wat anders verzinnen...
    ;)

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    In mijn ogen is alles slecht waarin een baby iets doet waar hij/zij eigenlijk nog niet klaar voor is. ;) Dus alles als bouncers/jumperoo's/loopstoelen etc... En vooral ook nergens voro nodig! Er zijn genoeg andere leuke dingen voor die leeftijd wat ze wél al kunnen.

11. Tinus

Tinus Actief lid

18 jun 2007
    417
    0
    0
    Zuid-Holland
    Eens met Duchess.

Of de baby het nou leuk vindt doet niet zo veel ter zake, er zijn zoveel dingen die een baby leuk vindt, maar die toch echt niet goed zijn voor de baby...

Deel Deze Pagina