welke kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door marjan01, 16 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjan01

marjan01 Lid

12 okt 2010
    43
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal voor jullie reacties. We gaan binnekort in de winkel wat testen. Denk dat we voor een Joolz Day gaan.

2. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    wij hebben de joolz day ook..
    nog niet in gebruik maar al wel helemaal blij mee :)

3. rianneke1985

rianneke1985 Actief lid

6 jul 2011
    135
    52
    28
    Nu even moeder :)
    Dordrecht
    Ik heb al vanaf mijn dochter, (nu 2,5) de combinatie set genomen van topmark, wij hadden toen niet zo veel te besteden dus ik had toen een pakket voor 350 euro ofzoiets. Dat was een onderstel, met reiswieg, grote buggy en autostoel (groep 0). In de tussentijd heeft mijn zus hem gebruikt voor haar dochter en nu ga ik hem gebruiken voor mijn 2de, en hij is nog steeds goed, ik heb alles lekker gewassen, hij piept niet, hij vouwt nog goed in. Hij is heel steady en goed op hoogte en de reiswieg is vrij groot, je kan er echt wel een tijd mee doen. Het enige was dat bij mijn zus een balein in de zonnekap van de autostoel is gebroken. Ik kon via prenatal zo een nieuwe bestellen, kost me wel 2,50 hahaha ;) Maar goede service dus, het enige jammere is dat ik alles in limegroen heb en die kleur hebben hun niet meer in het assortiment, maar ik kon wel een losse zwarte kap bestellen, maar ik wil zelf lekker felle kleuren. Dus kon ik ook gewoon de balein bestellen, vind het echt super.

4. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    We hebben eerst een Mutsy gehad. Deze vond ik super fijn rijden, omdat hij 4 luchtbanden heeft.. Met 6 maanden hebben de Joolz Nautic Edition gekregen (in principe hetzelfde als de Day, maar dan andere kleuren e.d.), omdat we hem super mooi vinden. Hij is een stuk minder "lomp" dan de Mutsy en kan kleiner ingeklapt worden.

En ander pluspunt van de Joolz is dat de reisbak (naar mijn idee) groter is. Want vanaf 4,5e maand zijn we bij de Mutsy al de buggy-inzet gaan gebruiken (in ligstand) en toen we de Joolz kregen (6 maanden) kon ze nog makkelijk in de reiswieg. En nog 1 ding, de voetenzak voor de buggyinzet is echt super bij de Joolz! Deze is erg lekker warm, maar aan de zijkanten zitten ritsen die je open kan maken, zodat hij toch "ademt"!

Oh ja, en ik weet niet of dat alleen bij de Nautic Edition is, maar daar zat ook een luiertas bij. Deze vind ik echt super fijn en die kun je ook makkelijk aan het frame maken, ideaal!!

Ben benieuwd welke het gaat worden!

5. pasjuh

pasjuh Actief lid

22 nov 2010
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Pina 82.
    Mag ik vragen waarom jij niet blij bent met de Mutsy 4rider?
    Daar gaat nl mijn voorkeur naar uit... Maar als ik negatieve dingen erover hoor, dan kan ik nog verder kijken!
    Groetjes Pasjuh.

6. misa

misa Niet meer actief

Ik ook..! Mura 4.
    Grote bak, mooi en fijn zitje, handige wielen, goed in en uitklappen, duwstang kan hoog, zitje kan beide kanten op kijken, wielen kunnen er makkelijk af, alleen maar grote wielen.
    Wij vinden 'm super!

Deel Deze Pagina