wij hebben bij vorige zwangerschap mutsy aangeschaft dit was toen dertijd de enige wagen waar een grote mand bijgekocht kon worden voor je boodschappen. spreek nog steeds moeders aan die de mand niet aangeschaft hebben die is echt ideaal dan zie je de wagen helemaal volgehangen met tassen. ik zou met geen enkele wagen willen ruilen enige nadeel is dat de voorwielen nog wel eens willen wiebelen als onze zoon er niet inzit maar wanneer loop je zonder je kindje erin. er is zelfs een wipstoel gedeelte waar je de wandelwagen zit op kan klikken zelf heb ik deze niet maar het is wel mogelijk. pasgelden de verkoper die ons deze wagen verkocht heeft had het toen een oogje op joolz maar het oude model is slecht die van tegewoordig is top zei hij goed onderstel het oude model joolz zou ik dus niet 2dehands kopen. succes met je keuze
wij hebben een quinny speedi en ook ontzettend tevreden over.. maar we hebben de kinderwagen al vanaf 2007 .. en nu zijn er zoveel leukere wagens ...
Gisteren de maxi cosi mura 4 besteld, helemaal blij! Lees er veel goeie reacties over! We krijgen het pas over ongeveer 6-8weken.
@Mamamarja: ja dat is hetgeen wat me voornamelijk aan het twijfelen maakte toen. Die mooie grote boodschappenmand! Maar je kunt 'm niet meer onder het zitje gebruiken toch? Alleen onder de reiswieg?
Koelstra latinique helemaal blij mee, betaalbaar, comfortabel, grote bak en mandje, zitje 2 kanten op en helemaal plat en luchtbanden dus all-terrein
als je op zoek bent naar een combinatie buggie, zoals je schrijft, raad ik je de maxi cosi milla aan. je kan hier het hele zitje vanaf halen en er een maxi cosi autostoeltje opzetten. maxi cosi is ook een vrij stevig merk, ben er heel tevreden over. en het aantal wielen, ik raad je aan om dan minimaal 6 wielen te nemen, het liefst voor 4 en achter ook 4, dit geeft meer stabiliteit.
Wij hebben gekozen voor de Mutsy Transporter. Deze kan in verschillende stadia worden gebruikt; er kan een reiswieg op (zo'n grote wagenbak dus), een inzet om hem om te bouwen naar buggy en een Maxi Cosi autostoeltje. De stang is in hoogte verstelbaar, en vooral de wielen zijn een genot. Hij rijdt zo licht, dat ik de kinderwagen letterlijk met 1 wijsvinger kan aanduwen. Ook makkelijk in te klappen, hij past makkelijk in onze kofferbak die zelf niet eens al te groot is. Wij hebben de wagen 2e hands gekocht. Tuurlijk gaven we de voorkeur aan een gloednieuwe, maar de prijsverschillen zijn enoooorm en die van ons was amper gebruikt. De vorige eigenaar kwam vlak na aanschaf een duurder model tegen en wilde die toen liever hebben. Zelf hebben we totaal geen behoefte aan een (heel) duur merk of model. Ik wil niet gierig klinken maar 800 a 900 euro voor de kinderwagen ging mij echt, echt te ver.
Ik heb een mutsy transporter. Ik ben er heeeeel blij mee! Mocht er ooit nog een kindje komen ga ik hem zeker weer gebruiken. Voor een klein prijsje (Ik heb hem gekocht bij babydump voor 379 euro met gratis autostoeltje & luiertas) heb je een wagen van super kwaliteit! Hij rijd soepel (Ook over hobbelige wegen, zandpaden, sneeuw etc. kun je er makkelijk mee rijden). Hij is binnen een paar seconden in en uit te klappen. En past achter in onze twingo. Echter zie je hem erg veel...Als je uniek of apart wilt zijn moet je deze wagen zeker niet aanschaffen. Maar ja logisch? Zeg nu zelf een goedkope wagen van super kwaliteit...Tja dat verkoopt. Kortom: Voor mij is het de perfecte wagen.
Ik denk idd dat dit heel persoonlijk is.. Wij hebben vooral gelet op de stabiliteit en eenvoudigheid (hoe minder onderdelen, hoe minder er stuk kan gaan) en de vrouw van babypark heeft ons toen een Bugaboo of Joolz aangeraden. Wij zijn voor de Joolz Earth Edition gegaan met een maxi cosi erop, omdat ik die er heel stevig en comfortabel voor de baby uit vond zien en lekker vond rijden! Maar blijft een moeilijke keuze!