Phil & Teds Promenade wat hebben jullie erbij gekocht?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lizzy1984, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzy1984

Lizzy1984 Lid

10 okt 2010
    90
    0
    0
    Hoi meiden!

Gebruik nu al enige tijd de Promenade van Phil en Teds, maar nu nog voor 1 kindje. Over ongeveer 2 maanden ben ik uitgerekend van de 2e. Nu ben ik erg aan het twijfelen wat ik erbij zal kopen...luchtbanden? Is dat misschien prettiger? Een babynestje of de slaapzak....zit geen matrasje in de bak of is er ook een goedkopere oplossing?

Hopelijk kan iemand mij helpen, want kom er echt niet uit!

Alvast bedankt!!!

2. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    ik heb zelf de nieuwe phil & teds Vibe.

Phil & Teds heeft een heel assortiment aan producten.
    Een cocoon kan een oplossing bieden, zou wel de XL variant nemen! De normale is maar 60 cm. lang ofzo.
    Heb bij mijn vorige Vibe ook een cocoon gehad en ligt zacht en warm.

Goedkoper is om zelf een matrasje te maken.

Nadeel van de Promenade vind ik die banden. Achterbanden gaat nog wel, maar die voorwieltjes lijkt veel op de bugaboo. Volgens mij niet bepaald fijn wanneer je over een hobbelige weg rijdt.
    Ik zou dus voor luchtbanden gaan.. (kan dit ook voor de voorwielen?)

kijk eens op www.babyjungle.nl
    daar bestel ik altijd mijn phil & teds spullen. Ook banden.

3. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    zie op de site dat een set van 2 achterwielen met luchtbanden (achterbanden) voor de promenade 69 euro kost.
    zie helaas niks over de voorwielen..

4. Lizzy1984

Lizzy1984 Lid

10 okt 2010
    90
    0
    0
    Hoi!

Bedankt voor je advies...denk dat ik in ieder geval de cocoon xl aanschaf en nog even wacht met de luchtbanden...een vriendin van mij heeft geen luchtbanden en ook niet gemist en kan ze altijd nog aanschaffen. Want er hangt een behoorlijk prijskaartje aan!

Groetjes Lis

5. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Wij hebben ook de promenade gekocht pas. Hij staat boven op zolder te wachten op ons nieuwe beebje. Wij hebben alleen de wagen gekocht met duo kit. Voor in de reiswieg heb ik van de week bij prenatal een lakentje en dekentje gekocht. En vorige week bij babydump een ovaal wiegmatrasje gehaald. Ik heb dit nog niet erin gepast maar het is heel envoudig zelf op maat te knippen.

Wij kregen bij de aanschaf een set luchtbanden gratis! Die heb ik er wel al opgedaan maar heb dus nog geen "rijervaring" En voor de rest hebben we er nog 2regenhoezen bij gekocht ( 2voor de prijs van 1)

Ik moet eigenlijk alleen nog een voetenzak en luiertas (mn andere luiertas heb ik met mn oude kinderwagen verkocht) maar ik zat eraan te denken als kraamvisite vraagt wat we hebben willen een financiele bijdrage vragen om dit nog te kunnen kopen aangezien we alle babyspullen en speelgoed enz enz nog van Tycho hebben. Xx

6. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    luchtbanden alleen achter??

Deel Deze Pagina