Wij wilden in eerste instantie, een Philips babyfoon zonder beeld maar met goed bereik enzo. Maar op t punt van bestellen toch eens gaan verdiepen in beeldbabyfoon. Vriend vind dat toch wel wat leuks hebben. Wie heeft dat en wat zijn jullie ervaringen? We denken aan een Philips ook of toch een van de duurdere Luvion omdat daar wel beter bereik bij staat en terugspreekfunctie, opnemen enzo. Maarja, wel 100 euro duurder. Dus vandaar mijn vraag hoe jullie ervaringen zijn met beeldbabyfoons?
Wij hebben van de week ook die met beeld van philips gekocht, ook mijn vriend wilde dat graag We hebben het nu even getest en voorlopig ziet het er goed uit, maar ja, pas als de kleine is geboren weten we echt of het gaat werken
Hier de Luvion prestige touch na 3 jaar de Luvion platinum te hebben gehad. Ik kan iig niet meer zonder! Ideaal vind ik het
Ik heb sinds vrijdag de Luvion Grand Elite en werkt super!!! Heb altijd de Philips Avent zonder beeld gehad, wel de duurste, maar die kan niet tippen aan deze . Volgende week een extra camera erbij kopen voor ons meisje die op komst is .
Wij hebben Philips AVENT, super camera! Ik kan echt niet meer zonder, wel 200 euro voor betaald maar we zijn er super blij mee!
Kan je ook inzoomen met de camera's? want als ik deze bijvoorbeeld op de kast zet dan zie je het kindje nog niet zo goed toch?
De Philips Avent raden vele winkels af ivm zeer kleine bereik ervan, namelijk maar 150 meter en de Luvion het dubbele!
Hier staat de camera ook boven de kast, en we zien Kaan heel duidelijk op de beeld! (Dag en nacht) Super duidelijk! En het bereik is ook goed 150 meter is meer dan genoeg
Hier al bijna 20 maanden de Luvion Grand Elite in gebruik en we raden het iedereen aan! Zeer duidelijk te zien allemaal en je kunt nog inzoomen ook. Voor de 2e halen we straks een extra camera erbij, dus dan hebben we 2 kindjes op 1 babyfoon, allebei met camera. Ik kan het je aanraden!
Bij mij zeiden ze bij Prenatal dat ze die philips avent heel veel terugkregen. Als beste adviseerde zij een ander merk. Ik weet niet meer welk merk, maar heb de bon in mijn agenda en daar staat op eco beeldbabyfoon. Hij was in ieder geval 139 euro. Maar mijn zus heeft trouwens wel die avent en weinig problemen mee.
Ik gebruik eigenlijk geen babyfoon, woon in een huis met houten vloeren... Maar af en toeczet ik de mini-laptop boven en met een app dat; air cam live heet, kan ik via mijn iphone de kleine zien. Dit kan ook op afstand met 3g. Maar als je het dagelijks en nachtelijks wil gebruiken is dit niet heel handig.
Oh intressant topic! Ik heb ook een vraagje voor de mensen met een Luvion en in het bijzonder de Prestige touch. Ik wil graag een beeldbabyfoon die als je er meerdere camera's op aansluit, ook nog geluid laat horen. De specificaties zijn daar niet duidelijk over, en de winkels helaas ook niet. Wie oh wie heeft de Luvion Prestige touch of Grand elite, gebruikt hier 2 of meer camera's op en weet of je dan ook het geluid hoort als een van de kindjes huilt bijvoorbeeld?
@mandyilana: Hier de prestige touch Als 1 vd 2 huilt springt hij aan op beeld van degene die huilt + geluid Je kunt ook 2 kamers naast elkaar zien op de babyfoon maar dan zonder geluid Wij zetten hem op "scan" Beeld is dan donker. Huilt kindje 1, dan gaat het beeld op kindje 1 + geluid. Huilt kindje 2 gaat het beeld automatisch op kindje 2 + geluid Je kunt ook dat de beelden afwisselen. Kindje 1, 5 seconde later kindje 2, 5 seconde later kindje 1, enz. Gewoon met geluid Enige functie zonder geluid is als je 2 kamers splitst en dus naast elkaar ziet op de babyfoon. (Quad functie)
We hebben er een gekocht. De Luvion Grand Prestige. Gelijk getest. Beeld is duidelijk. Niet zoals iPhone camera ofzo, maar dat hoeft ook niet. Geluid liedjes voel zwaar tegen. Nouja we hebben een muziekknuffel dus dat is prima en wilden we toch gebruiken. We vonden het wel lastig camera goed op bedje te zetten. Aan andere kant, misschien willen we t nog te goed doen, geluid moet ook straks goed werken natuurlijk. Ben benieuwd hoe dat dan gaat. Dus hoe die in de praktijk werkt weet ik nog niet, dit ziet er prima uit.