hoi ik ben zelf niet zo groot dus moeten we een goed verstelbare kinderwagen combi hebben het liefs een drie in 1 wagen we hebben al gekeken voor een quinny maar wat een hoop verschil zeg we zijn bij babydump geweest maar die konden me niks aanraden gek hoor ik ben 1.57 en vriend 1.79
bugaboo! Mijn vriend is 1.91 en ik 1,72 dus dat scheelt.. maar zeker goed voor ons verstelbaar.. We hebben m nog niet int gebruikt maar geoefenend hebben we natuurlijk wel al! haha
wij hebben de mutsy, die stang is heel simpel te verzetten van heel laag nar heel hoog. Gewoon in zo'n winkels alles uitproberen joh
ik heb de quinny buzz en deze is goed op hoogte verstelbaar. ikzelf en me vriend zijn bijde 180 en het enige nadeel van deze wagen vind ik de kleine buggy. als ons kindje mijn lengte krijgt in zijn jonge jaren zal hij daar al snel niet meer inpasse.
Hier geen Mutsy maar een Mutsaerts. Is zeg maar de B-versie van de Mutsy. Bevalt uitstekend, stang is reuzegemakkelijk in hoogte verstelbaar. Maar dat geldt voor de meeste wagens volgens mij. Gewoon in de winkel een aantal proberen.
hier een quinny freestyle 3xl, erg makkelijk te verstellen. Wij hebben ook van alles geprobeerd in de winkel gewoon doen!
Wij hebben de Quinny Speedi XS gekocht en ook bij deze is de duwstang in een simpele beweging hoger/lager te zetten.
De Quinny freestyle 3xl hebben wij gekozen... Heel goed te verstellen qua hoogte. Maar het is gewoon een kwestie van proberen! Je zou eigenlijk samen naar een winkel moeten gaan en allebei ff een rondje door de winkel maken. Dan komen jullie er zelf achter wat het lekkerste rijdt voor jullie. (want smaken verschillen nog steeds) Succes met kiezen.....
ik had een quinny freestyle, maar die was zo groot, stond altijd in de woonkamer in de weg, want hij paste niet in de gang. in de auto was die ook groot. wel een mooie, en fijne wagen ,maar ik heb toch een buzz gekocht. klein, makkelijk in en uitklapbaar, loopt ook lekker. stoer design. en zitje kan naar 2 kanten, heel makkelijk erop te zette. maar je moet eigenlijk gewoon uitproberen (hoewel in de winkel wel anders is als je er straks met een kind in, op straat loopt)