Welk babyboek?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Wendy06, 1 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy06

Wendy06 Actief lid

26 jun 2006
    437
    0
    0
    Velserbroek
    Ik ben op zoek naar een leuk babyboek maar kan het niet echt vinden in de boekenwinkels. Wie heeft er een goede tip voor mij?

Ik zoek een boek waar je lekker veel in kwijt kan, teksten, paar bladzijden voor de kraamvisite, ruimte voor foto's etc.

Alvast bedankt voor de tips!

2. Ik heb van een collega/vriendin een babyboek gekregen van "Kleine Beer". Staan hele mooie lieve tekeningen in en je kunt er lekker veel foto's en zo in kwijt. Daarnaast heb ik er 1 die je normaal van de rabobank krijgt maar ik heb hem kado gekregen van mijn schoonmoeder. Boek van Ikke. Daar kan weer iets meer tekst in voor visite.

3. Wendy06

Wendy06 Actief lid

26 jun 2006
    437
    0
    0
    Velserbroek
    Bedankt voor je reactie!

Is er in die boeken ook ruimte voor de kraamvisite om iets voor de baby te schrijven?

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ik heb een boek voor kraamvisite/kraamborrel
    daar kan je zelf gegevens in kwijt (en foto's) en de kraamvisite kan er in schrijven

5. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik heb bij de Prenatal een boek van hun gekocht. Hierin kun je dingen over je zwangerschap schrijven, het eerste jaar van je kindje en kraamvisite kan er ook in schrijven. Het is met een groen kaft en meer vrolijke kleurtjes.

6. dani

dani Actief lid

5 mrt 2006
    135
    0
    0
    Die groene van de Prenatal heb ik ook! Super leuk boek en je kan er alles in kwijt!

7. Wendy06

Wendy06 Actief lid

26 jun 2006
    437
    0
    0
    Velserbroek
    hmm ik zag bij de prenatal in beverwijk niet echt leuke boeken, nog maar es kijken dan!

8. lkm

lkm Actief lid

3 apr 2007
    142
    0
    0
    ijmuiden
    ik heb het boek van forever friends negen maanden en het eerste jaar staan leuke dingen in en ook ruimte voor de kraamvisite en ook voor paps!

9. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    hier ook het boek van prenatal. Vind hem erg leuk!

Heb zelf nog een klapper gemaakt waar bezoek iets in op kan schrijven voor de kleine en hoesjes bij gedaan om foto's in te doen.

Dus wees creatief als je niet vindt wat je zoekt ;)

10. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Wij hebben voor het kraambezoek een apart boekje gemaakt. Dat paste echt niet in het babyboek. Verder krijg je er een als je een rekening bij de Rabobank opent. Da's wel een hele fijne.

Deel Deze Pagina