Hier ook een Maxi Cosi Mura (3), en ben er ook erg tevreden over. Wij hadden wel een nieuwe gekocht. Hij heeft ruim 3,5 jaar intensief dienst gedaan voor onze dochter, en staat nu te wachten voor nummer 2. Erg stevig en stabiel, ruime kinderwagenbak, makkelijk switchen tussen bak/maxi cosi/zitje, zonder dat je de halve wagen moet verbouwen, mooi zitje dat helemaal plat kan, en het boodschappenmandje valt wel mee eigelijk. Ik ken genoeg wagens die een kleiner mandje hebben. En er zijn er op marktplaats genoeg te vinden voor een leuke prijs! (nieuw zijn ze overigens ook niet eens zo heel duur, als je bijv. zoekt naar een model van vorig jaar ofzo).
Hier ook de bugaboo cameleon. Super fijne wagen. Boodschappenruimte is redelijk als je deze als wandelwagen gebruikt (dus met zitje), maar als kinderwagen (dus met de reiswieg) kun je heel moeilijk bij de boodschappenmand. Heb dit zelf alleen nooit een probleem gevonden. Helaas moeten we deze fijna wagen nu verkopen want als alles goed gaat zijn we binnenkort een duowagen nodig.
Mura 4. Echt een top wagen. Heerlijke grote reiswieg waar mijn dochter tot ruim 7 maanden in heeft gelegen. Klein op te klappen, zitje kan 2 zijdig gebruikt worden. Stevig, goede wielen. Zelfs geen probleem om door de sneeuw te rijden. Al met al onze beste aankoop.
Wij hebben ook de Mura (3) Nog niet in gebruik, maar wij vonden ook het gemak dat alles erop en afgehaald kon worden wel erg ideaal. Alles met één klik. En de luchtbandjes. Nu moet ik wel zeggen dat wij konden kiezen uit 2012 en 2013 model, maar 2013 model heeft dus geen luchtbanden meer! Wij hebben dus 2012 model en waren 700 euro kwijt (onderstel, wagen, bak, maxicosi en voetenzak) Nou ik geloof dat een 2012 model ook nog wel rijdt in 2013 (en de jaren daarna)
Quinny Mood 2013 Nog niet in gebruik maar met het 'oefen rijden' rijdt hij heelijk!! super makkelijk in en uit te klappen en de reiswieg is opvouwbaar
Wij hebben deze ook, bevalt prima en je kunt er juist véél boodschappen in kwijt. Moet je alleen de shopping basket erbij aan schaffen. http://cdn1.houseandhold.com/media/catalog/product/cache/3/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/f/4/f4b94e347462d7c952954666d1a352c4.jpg
Hier ook een mura4 Reiswieg hebben we niet, alleen de zitting. Erg fijne wagen! Ja, het boodschappenmandje is klein, helemaal als je er ook al de regenhoes in hebt, maar ach... grote boodschappen doe ik niet met de wandelwagen. Bij de vorige sneeuwval kon die zelfs met gemak door de sneeuw heen. Beste baby-aankoop die we hebben gedaan
Ikzelf ben vorige week wezen kijken bij de babydump. Ik zal jullie eerlijk vertellen dat ik echt heb lopen kijken naar welke ik mooi vond... De maxi cosi mura vond ik leuk, maar ook de mutsy transit. Met beiden in de weer geweest en toen ontdekte ik een mutsy evo. Deze leek voor mij het allerprettigst, met een wat bredere duwstang en ietsje makkelijker de wieg of het zitje erop plaatsen. Ook onze maxi cosi past hier strakjes gemakkelijk op. Het is een bruine geworden! Heb eerst naar het uiterlijk gekeken en met degene die ik het mooiste vond een 'proefritje' gereden.....
De eerste 11 maanden de Quinny Buzz gehad, maar we werden verliefd op de Quinny Moodd en hebben deze toen aangeschaft, sinds juli in gebruik, rijdt super en ziet er ook nog eens superhip uit Ik vind de Moodd trouwens ook beter dan de Buzz Succes met het maken van een keuze!
Joolz! Van te voren alles goed uitgezocht een kwam toen op een mutsy uit. Maar sorrie ik vond hm in het echt heel log en dus niet mooi uitzien. Uiteindelijk joolz gekocht en zooo blij mee! Ik vind hm supermooi en rijdt geweldig. Idd weinig boodschappenruimte onderin. Maar bij prenatal 2 klittenbandhangertjes gekocht die je aan de stang kan hangen en dus tassen kwijt kan. En de boodschappennet. Die ik nu trouwens gewoon ook bij de wieg gebruik. Tweedehands zou ik persoonlijk niet doen behalve van bekenden.
wat betreft die hangers voor de tassen; Luvion heeft ook van die haken voor aan de wagen te hangen, dat is zonder klittenband, die zijn super stevig! Kunnen zo ook niet losschieten geloof ik als je een wat zwaardere tas eraan hebt hangen. Kosten 10 euro geloof ik. Baby-dump filiaal bij ons hier heeft ze liggen. Wij hebben een stevige wagen gekocht(Mura 4), dus daar kunnen we straks gerust een wat zwaardere tas aan hangen, mocht het boodschappen-net niet voldoende ruimte bieden EDIT: hieronder de link: Luvion Stroller Hook | Accessoires Kinderwagens | Baby-Dump
Wij willen ook voor de Joolz gaan, maar ben eigenlijk wel benieuwd waarom jij aangeeft deze niet 2e hands aan te schaffen, mits van bekenden. Heb je daar een specifieke reden voor?
Joolz: mooie hoge bak, grote bak. Geschikt voor bos/strand en erg klein op te vouwen in de auto, Ideaal!
Joolz! Wat een mooie fijne wagen lekker hoog, licht, wendbaar en met ruime bak. Tweedehands lijkt mij geen probleem. Kwestie van persoonlijke voorkeur volgens mij.
Wij hebben ook de Joolz! Die krijgen we vrijdag geleverd in de winkel reed hij in ieder geval heel goed. Voornaamste redenen: lekker hoog, compact (we hebben een mini cooper) en supermooi design! Wel een goede tip over het boodschappennetje, die moeten wij ook nog aanschaffen.