Welke kinderwagen???

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kinderwens88, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marianne78

Marianne78 Actief lid

10 feb 2012
    210
    0
    0
    Secretaresse
    Zaanstad
    #41 Marianne78, 27 jan 2013
    Laatst bewerkt: 27 jan 2013
    Hier een Maxicosi Mura4.

Ik vind het zelf een hele fijne wagen. Lekker stevig, goed wendbaar en best wel wat ruimte voor boodschappen. Fijn is ook dat je de maxicosi er zonder adapter op kan klikken, zonder gedoe. Ik heb hem in het zwart, wat erg handig is met het ook op vlekken e.d. ;)

Heb hem overgenomen van een vriendin die hem al had staan maar uiteindelijk toch voor een Buggaboo ging.

Bijgevoegde bestanden:

2. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Ik heb de Safety 1st Roadmaster.
    Voordelen:
    Licht en makkelijk stuurbaar
    Wandelwagenbak is groter dan de meeste bakken
    Heel klein inklapbaar
    Afgesloten boodschappenmand onderin
    Inzet kan 2 kanten opgemonteerd worden en in 3 standen.
    Goedkoop

Nadeel: er zit niet zo'n netje aan.

3. aimee83

aimee83 Niet meer actief

@liesje. Is idd puur persoonlijk dat ik de kinderwagen niet tweedehands neem. Omdat ze er dagelijks in gaat vind ik zelf nieuw hygienischer. Maar je kan prima tweedehands doen hoor. Ik wil de kinderwagen ook bij de tweede gebruiken dus een nieuwe was voor mij een goede inverstering. En ik kreeg hem van mn oiders.

4. 2deWolk

2deWolk Actief lid

25 mei 2012
    272
    0
    0
    Assen
  5. Mamalin83

Mamalin83 Bekend lid

2 dec 2012
    814
    0
    16
    Geen gebruikservaring, maar als ik heel eerlijk mag zijn.. Voor die prijs?? Kan me niet voorstellen dat je daar lang plezier van zult hebben bij intensief gebruik... Misschien een leuke wagen voor 'erbij' of voor maar 1 kindje in de stad, maar ik zou hem zelf nooit aanschaffen... Je zult zelf vast weten wat een echte Bugaboo kost, dus deze voor nog geen kwart van de prijs, denk niet dat het een vergelijkbare wagen zal zijn...

6. elcie

elcie Lid

7 feb 2013
    94
    0
    0
    Ik heb een paar dagen terug de easywalker june besteld! Wilde eerst voor de mutsy evo of 4rider gaan maar vondt ze toch te lomp. Ik moet veel met de bus dus wil graag een compacte wagen en dat is de easywalker june zeker. niet van die lompe grote wielen. Wel luchtbanden.. En hij ziet er mooi, simpel, strak uit.

7. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    ik heb de wagen ook en vind het een prima wagen.
    wij hebben hem dan nog niet in gebruik, maar zeker wel getest met mijn jongste dochter. hij rijdt erg soepel en ziet er mooi uit. je krijgt er veel accesoires bij.
    het is idd niet te vergelijken met een bugaboo maar ik vind hem fijner dan de mutsy die wij hadden.

Deel Deze Pagina