welke kinderwagen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mamadee, 18 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    Bij de eerste hadden wij een bugaboo frog van MP. de bugaboos die nu op MP staan zijn in verhouding veeeeeel te duur. mensen vragen schaamteloos 5-600 euro voor een cameleon van 5 jaar oud.
    vandaar dat wij een evo kochten hoe graag ik ook een cameleon wilde. voor dat geld op MP heb je in de winkel een goede nieuwe met garantie.

let wel op dat er vaak 6-8 week levertijd is!

2. lia89

lia89 Actief lid

22 jan 2013
    180
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij hebben de joolz dat gekocht. Ik ben klein en mijn vriend juist heel lang. Hij is voor ons allebei in de goede hoogte in te stellen. Het in en uit klappen gaat heel makkelijk en snel. Je pakt hem zo met 1 hand op. Wij hebben een polo en hij past met gemak in de kofferbak. Verder rijd hij erg fijn en is hij erg stevig.

wij hebben hem nieuw gekocht, maar als het budget niet toereikend is kun je altijd op mp kijken. Je kunt bij de joolz alles in de was doen.

succes met jullie keuze!!

3. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Wij hebben de transit gekocht. Hij is net geleverd, dus vl kan aan de slag haha!

4. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    wij hebben de joolz day earth gekocht mijn vriend is erg lang en ik klein dus dan is die wagen perfect!

5. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

Maxi cosi mura 4, ik heb deze in een mooie aanbieding gekocht via internet.

6. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Deze hebben we ook besteld, maar er zijn ook twee bevriende koppels die ook deze wagen hebben en ze zijn er erg tevreden over.

Deel Deze Pagina