Ik wil graag de geboortekaartjes gaan bestellen. En vind dat de prijzen nogal veel verschillen. Heb meerdere aanbieders met elkaar vergeleken. Maar wat ik wilde vragen wie heeft er ervaring bij het bestellen van de kaartjes op internet (heb gehoord), dat als ik bijvoorbeeld voor poobies.Nl Kies wat overigens een van de goedkoopste is wat ik heb kunnen vinden. Dat er dan op de achterkant poobies.nl staat. Klopt,dat??? Bedankt
Volgens mij is dit bij online kaarten altijd het geval toch? Maar dat staat er dan heel klein ergens onderaan. Ik vond het zelf niet storend en vond het verschil in kosten wel waard.
Ik had het met m'n proefdruk van Kaartje2go ook, vroeg me ook al af of dit ook is bij de 'echte' kaarten.. Lees even mee!
Volgens mij is dat heel vaak zo. Ik vind het handig want dan kan ik altijd even op de site snuffelen als ik de kaartje krijg dat ik leuk vind. Laatst toevallig een kaartje gekregen waar t niet op stond en dat viel en juist op. Bleek dat het kaartje ontworpen was door een kennis.
Thanks! Vind dit echt een nadeel.. Maarja, om dan dat kaartje maar niet te kiezen?! Pffff luxeprobleem haha!
Bij kaartje2go is dat ook. Je kunt dan ergens bij je bestelling code 'Blanco' invullen, dan staat er geen reclame op de achterkant. Al een paar keer zo gedaan! Anders even op google zoeken, daar heb ik het toen gevonden.
Ik heb een kaart uit de belarto serie deze is niet op kaartje2go. Ik vind het wel storend, vind het echt niet mooi, voor mij geen luxe probleem, ik laat de kaart bij een drukkerij winkel drukken, deze besteld de kaarten en drukt deze, en ach dan maar wat meer geld. Vind de service en manier van contact erg prettig, vind de meeste site's echt onvriendelijk in gebruik, en je moet helemaal zelf de tekst opmaken enzo, daar krijg ik de kriebels van...
Ik heb t ook eens gezien van kaartje2go. Erg lelijk en storend. Nog meer omdat het logo in kleur is. Je kan ze daar inderdaad ook zonder logo bestellen. Bij dat kaartje van kaartje2go stond ook onze naam en adres achterop gedrukt. Dat vond ik nog wel het aller lelijkst. Ik denk dat ze de kaarten rechtstreeks vanaf de site hebben verzonden.
Dit staat op de site van kaartje2go. Dat ga ik dus zeker doen, vind het ook niet mooi zo'n logo op de achterkant. Geboortekaartjes zonder logo mogelijk? De kaarten van Kaartje2go hebben standaard achterop de kaart een klein bescheiden logo vankaartje2go.nl We zijn hiermee veruit de meest bescheiden kaartenservice voor wat betreft plaatsing van het logo. En indien gewenst kun je de geboortekaart bij Kaartje2go zonder logo laten drukken. Dit geef je aan tijdens het bestellen op de volgende manier: Dubbele kaarten: bij de stap Controleer je kaart, ga naar de achterzijde en vink 'geen logo tonen' aan. Enkele rechthoekige kaarten: bij de stap Achterkant, vink aan 'gehele achterzijde gebruiken' (let op: je kunt alleen een pakketje bestellen). Enkele vierkante kaarten hebben nooit een logo.
Dat dus. Wij hebben het gewoon aangevinkt. En laten het dan thuisbezorgen als pakket en versturen het zelf, zodat je geen lelijke enveloppen met adres achterop hebt. Dan is het maar een dag langer onderweg hoor.... zit toch niet te wachten op visite in de kraamweek!
Bij kaartje2go kun je het tegenwoordig inderdaad aangeven. Toen wij de kaartjes verstuurden nog niet, of ik heb er overheen gekeken. Het stoort mij niet. Als je bijv. een hallmark kaart verstuurt staat dat toch ook op de achterkant? Ik zie het bezwaar niet zo.
In 2012 kon het ook, alleen moest je toen de actiecode 'Blanco' invoeren... heel omslachtig en veel mensen wisten het niet.
Ooh thanks, weer wat geleerd! Wist niet dat dat ook kon.. Wij wilden gewoon naar de drukker, maarja, daar hebben ze deze kaart niet..... Zal eens even wat gaan experimenteren!
Wij hadden geboortekaartjes van kaartje2go en dat staat er op de achterkant dus indd op, volgens mij niet eens zo heel groot hoor. Maar stoort mij niet, let daar iig ook nooit bij anderen op...