Wij gaan ook graag naar het bos dus hebben wij de rode Maxi Cosi Mura 4 plus gekocht. Met 4 wielen dat vond ik stabieler. Zowel de maxi-cosi, de kinderwagenbak en het zitje kun je er makkelijk op klikken. Het zitje kan helemaal plat en kan zowel naar voor als naar achter worden gedraaid. Ik ben er nu al blij mee!
Wooww blij met jullie reacties en ervaring. Die ga ik zeker meenemen. Zelf heb ik een kleine auto dus ook wel handig om te weten welke makkelijk in te klappen zijn tot een klein formaat Ik denk dat ik ook voor een 4 wieler ga. Ga me in de door jullie genoemde wagens eens verdiepen en idd effe proberen in een babyzaak. Thanks ladys!
Mocht je er nog niet uit zijn: wij hebben de June van Easywalker aangekocht voor onze eerste. Deze past prima in een kleine auto. Enige nadeel is dat je niet veel opbergruimte hebt onderin. Veel succes.
Ik denk dat dit ook héél erg van je smaak afhangt.. Ik wilde bijvoorbeeld écht niet van die kleine wieltjes, dat vind ik echt heel lelijk, dus hier vielen de Joolz, Bugaboo en tig andere populaire merken direct al af Wij zijn ook voor een Maxi Cosi Mura gegaan. Lekker stevig en stabiel, grote wielen die echt óveral over- en doorheen rijden en qua uiterlijk ook mijn smaak