We hebben de babykamer een zacht beige kleurtje gegeven als neutrale basis. Boven de commode hebben we 2 houten plankjes gehangen voor de aankleding. Nu zit ik nog met 2 lege muren - 1 lange lege muur boven het ledikantje en 1 kleiner muurtje waar ik het badje voor heb staan. Ik heb alleen totaal geen inspiratie meer hoe ik het nou echt gezellig kan maken daar. Ik vind het leuk als het warm en gezellig aanvoelt maar ik weet niet wat nou een leuke toevoeging is en blijft... De meubels zijn allemaal wit dus het ziet er nu nog heel basic uit. Hoe hebben jullie dit gedaan? Besef me nu hoe fijn behang eigenlijk is wat dat betreft, dat ziet er al snel knus uit.
Wij hebben muurstickers. Zie foto’s. Beide kanten zijn nu al erg populair bij m’n dochtertje van 8 weken
@FeeeRose, blijft zoiets gewoon goed zitten? Er zit wat structuur in de muur, bij ons. Het kleedt wel gelijk aan he?! Ik vind het echt zo lastig...
Ik vind een harmonica kapstok altijd leuk (en praktisch). Mooie badcape eraan. Maandje erbij en iets voor de sier. Bv. een gehaakte draadnaam of een lampje oid. Bekijk bijlage 735895
Ohh leuk, @CroqueMadame! En de houtkleur staat natuurlijk al warm. De naam is ook heel leuk alleen weten we nog niet wat het geslacht is, later kunnen we deze dan nog toevoegen. Maar wat geeft behang eigenlijk gelijk al meer warmte, heb er eigenlijk best spijt van dat we dat niet gedaan hebben...
Kan je niet op 1 muur alsnog fotobehang doen? Dan ben je meteen klaar. Hier heb ik een aantal vandaan: https://www.photowall.nl/
Een muur met allemaal kaders met mooie foto's van de mensen die jullie graag zien Een lampjes slinger De naam in grote houten letters Kapstok Kaders met mooie posters
Wij hebben aan de ene kant de kaarten die we gekregen hebben aan een lint opgehangen als een slinger. Aan de andere kant behangpanelen met sierlijsten. Beetje dit idee: