Dankjewel ik zal jullie berichten in de gaten houden! Ik vond black friday een goed moment om er goedkoper eentje te halen
Volgens bugaboo worden de aanbiedingen morgen bekend gemaakt, maar dit konden wij er nu al over vinden. Sommige aanbiedingen zijn alleen online geldig. De Bugaboo Black Friday aanbiedingen 25% korting op Fox 3 25% korting op Donkey 35% korting op Cameleon 3 Plus 20% korting op Bee 6 10% extra korting op outlet De Bugaboo Black Friday periode is van maandag 14 november tot dinsdag 29 november 2022.
Wow, dat is een mooie actie. Ik ga morgen eens even kijken naar de bugaboo cameleon. Die kost nu bij de babydump 519 euro. Wij hebben altijd de donkey gehad en die beviel erg goed.
Volgens mij gaan ze bij Bugaboo wel uit van de originele verkoopprijs van 779,-. Daar geven ze dan de korting over. Maar dan is het nog steeds iets goedkoper dan bij Babydump. Ook bij Prenatal is de Bugaboo Cameleon 3 in prijsverlaagd.
Wij hebben de bugaboo fox 3 besteld in de aanbieding. Getest in de winkel en met de mooie actie direct besteld.
https://strollberry.com/strollers/teutonia-beyou-v3/ Wij hebben deze tweedehands van marktplaats, in supergoede conditie. Ben er heel tevreden over. Heel stevig ding, prima formaat, rijdt goed. De maxicosi kan ook op het onderstel, dat is ook fijn. Hij is niet meer nieuw te verkrijgen maar nog wel tweedehands op marktplaats.