welke kinderwagen ?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mamma van stef, 26 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    kan het zitgedeelte bij joolz dan ook hoger?

wel grappig om te zien dat smaken verschillen!
    ik vind de bugaboo bijvoorbeeld niet mooi!
    Mutsy vind ik wle leuk maar die hebebn wij bij stef gehad en daar hebben wij geen goede ervaringen mee. (is natuurlijk wel 5 jaar geleden)

2. Puck70

Puck70 Bekend lid

6 jan 2008
    759
    0
    0
    :) :) Ik zag juist in uiterlijk heel erg weinig verschil tussen al die dingen! Behalve dan die van Stokke.
    Dus ben op de praktische kant afgegaan, persoonlijk vind ik geen een hedendaagse kinderwagen echt mooi. :)

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

Dat heb ik dus ook. Ik vind ook geen enkele kinderwagen echt mooi. Dus dan maar op het praktische af inderdaad :)

4. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi!

Dames die voor de Mutsy gekozen hebben..., nemen jullie er ook een Mutsy autozitje bij of gaan jullie toch voor de bekende maxi cosi?
    Wij hebben de 4rider besteld maar over het autozitje twijfelen we nog een beetje...
    xx

5. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Wij hebben een Maxi Cosi Mura 3. Dit is al onze vijfde! wagen (tweede kindje)....Wij zijn tegen zoveel problemen aangelopen maar deze is echt geweldig! Ik heb er nog geen nadelen aan kunnen vinden.

6. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    5e wagen, jeetje dan heb je wel een hoop pech gehad!
    Welke pech wagens waren dat allemaal dan..?

7. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Hoi,het stoeltje van de mutsy weegt echt veel meer als een maxi cosi...Als ie nog leeg is lijkt het niet zo erg maar als je daar over een paar maanden een paar kilo baby in hebt gaat het wel irriteren...Wij hebben de safe to go heel gauw weer verolen voor een maxicosi om die reden,we sjouwden ons echt een breuk!

8. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ok dan!
    Nou dan is de maxi cosi miss een beter idee!

9. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    @ Bianc: wij hebben ook een autostoeltje van Maxi Cosi erbij gekocht ipv die van Mutsy. Hebben wel de adapters erbij zodat de Maxi Cosi wel op het onderstel kan. Van de week hadden we (eindelijk) de kinderwagen compleet. Heb gelijk geprobeerd met die adapters en dat is echt ideaal. Als je ff snel ergens heen moet hoef je niet meteen die hele bak mee te nemen. Alleen onderstel met adapters en Maxi Cosi en... rijden maar.

10. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ok dan gaan we voor de maxi cosi!

11. muiz

muiz Actief lid

22 feb 2008
    287
    0
    0
    Ja hier ook de maxicosi. Hadden we al gekocht voordat we de kinderwagen gingen bestellen en de verkoper raadde ons toen ook aan om die gewoon te gebruiken en een adapter erbij. Hij vond de kwaliteit van de maxicosi ook beter dan het autostoeltje van Mutsy.

12. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Ja, wij hebben ook een mutsy kinderwagen besteld, maar ook een andere autostoel.
    Bij ons hadden ze in de winkel een test hangen waarbij de autostoel van mutsy overal redelijk uitkwam en die van maxi cosi overal zeer goed tot goed, dus daar hebben we voor gekozen :D
    Verder vond ik em ook veel zwaarder

Deel Deze Pagina