Ik zit te twijfelen of ik wel of niet een duo kinderwagen/buggy zal aanschaffen. Mijn dochtertje is 2 jaar en 4 maanden als de tweede wordt geboren. Maar ik zie het eigenlijk ook niet zitten dat als ik eens een stuk ga wandelen ik haar de hele tijd los moet laten lopen. Daarbij gaan we vaak op en neer naar nederland en dan is het ook wel handig op bijv. het vliegveld. Eigenlijk denk ik dus dat ik het wel moet aanschaffen maar ben gewoon nog niet helemaal overtuigd. Ik zit nu een beetje op marktplaats te kijken maar weet ook niet of er nog bepaalde duo buggy's zijn die absoluut af te raden zijn? Ik had geboden op eentje van prenetal en Xadventure duo en nog 2 waarbij het merk niet genoemd is. Dus ik zou eigenlijk wat tips willen omtrent dit onderwerp..wel of niet doen..en welke is aan te raden etc. Ik kijk voornamelijk op mp omdat ik een nieuwe me eigenlijk niet kan veroorloven dus ik heb eigenlijk niet echt de vrije keus want het ligt een beetje aan het aanbod. nou ben benieuwd!
Je hebt van die stoeljtes die je aan een normale buggy kunt vastmaken. Die kan je dan uitklappen als je het nodig hebt voor je dochtertje en weer inklappen als ze zelf een stukje gaat lopen. Weet niet hoe ze heten, wat ze kosten of waar je ze kunt kopen (ja, ik ben echt behulpzaam...) maar er zijn vast wel meiden die het wel weten!
Ik heb er ook 1 gekocht tweedehands. Een Topmark, met 2 zitjes achter elkaar. De achterste kan plat en er zit een babynestje bij. Hij stuurt echt heel fijn en er zit een grote boodschappenmand onder. Ik heb hem voor 50 euro incl. babynestje. En hij ziet er echt supergoed uit. Dus ff goed speuren, maar het kan dus wel. Ik heb er voor gekozen (ondanks dat ons zoontje van nu bijna 1,5 jaar al een half jaar kei goed loopt), omdat het me heel onhandig lijkt om en ons zoontje in de gaten te moeten houden en een kinderwagen te moeten duwen. Hij loopt echt niet altijd de kant op die ik wil. Vandaar. Daarnaast voor grote afstanden en dergelijke is het ook heel handig. En zeker op een vliegveld lijkt me. Dan is het zowiezo al zo chaotisch, dan zou ik het wel een prettig gevoel vinden om mijn 2 kids bij elkaar in 1 wagen te hebben.
Ik denk niet dat de buggy die ik nu heb geschikt is om een stoeltje aan te plaatsen. Dat is gewoon een hele lichte en simpele buggy van de V&D maar rijdt wel lekker. Ik heb inderdaad ook 50 euro geboden op die buggy's. dat vind ik dan nog redelijk..maar erboven doe ik niet.