Welke kinderwagenbak is nou echt groot.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Merryl, 29 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    De mura is inderdaad groot en de bugaboo zelfs 90 cm las ik. Hebben naar een quinny moodd staan kijken. Super wagen, maar heel erg smal. Mura vind ik persoonlijk niet mooi.

Kreeg vandaag een mail over de mutsy igo.

2. didi77

didi77 Actief lid

9 nov 2010
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bugaoo chameleon ideaal voor lange kinderen!

3. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ik ben verliefd op de buffalo, maar wat een hoop geld.

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Nee dit is niet waar! Ik dacht dit ook, maar leg het matrasje van de mura maar eens in de bak van de Joolz. Dan zal je zien dat dit gewoon past. Het lig oppervlakte van de Joolz en de Mura is dus even groot.

5. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Hier een lang kind en die heeft tot 6 maanden in de bak van de Mutsy 4rider gepast.

6. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.827
    3.623
    113
    MC Mura is heel groot, mijn zoontje heeft er tot 8 maanden in gelegen (en paste toen nog makkelijk).

7. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Off topic
    Opzich nog 1 voordeel ervan, je kleine kan zo wel langer in de bak!

On topic
    Hier ook de Mura nu gehad en echt top! Had ook een bugaboo maar die was smaller en nou is mijn mannetje ook smal maar met instoppen zat hij wel "klem".

8. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Hier ligt dochterlief nog steeds in de bak, met de slaapzak/voetenzak van de buggy en nog steeds plek over!
    Eerst pavlik bandage en nu campspreider en is ook breed genoeg!

Vind hem trouwens heel gemakkelijk in gebruik. Heb de eerste paar keer even moeten oefenen met inelkaar klikken (ik snapte t eerst niet. Maar na 4x ging er goed en zie ik niemand sneller een wagen inklappen en in de auto tillen( vrienden hebben bugaboo en mc cura dus daarmee vergeleken)
    Is trouwens ook lichtste wagen (daar o. A. Ook op uitgezocht)

9. Desiderie

Desiderie Lid

31 dec 2012
    16
    0
    1
    NULL
    NULL
    Vind je het leuk om met iets heel anders te lopen kijk dan even naar Emmaljunga. Zitten hele mooie modellen tussen. Een zweeds merk maar ook te koop in Duitsland. Echte ouderwetse kinderwagen met mega wagenbak waar zelfs ruggesteun/hoofdeinde van omhoog gezet kan worden. Wij gaan hem straks gebruiken voor onze 2e, kan niet wachten!

10. o0melis0o

o0melis0o Actief lid

29 jun 2012
    471
    6
    18
    Vrouw
    Dierenartsassistente Paraveterinair - in wording
    Heerlen
    De maxi cosi mura staat er inderdaad om bekend dat ze een grotere bak hebben dan vrijwel alle andere wagens :)

11. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Heb inderdaad al eens gekeken naar dat soort wagens. Vervelende is alleen dat je geen zwenkwielen hebt voor. Niet allemaal tenminste.

12. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor de eerste had ik een quinny, zij heeft 8 maanden in de bak gelegen.
    Nu de joolz day earth, en mijn dochter is 6,5 maand, denk dat ze zeker nog wel een paar maanden in de bak kan blijven liggen... Heerlijk!

13. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Onze lange stengel heeft zeker t/m 6 mnd in de Joolz bak gelegen ;)

14. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    E is nu 6 maanden bijna en past nog makkelijk in de Joolz kinderwagenbak.

15. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Mijn dochter heeft tot zeker zes maanden in de bak van de Easywalker Sky gelegen.
    Had nog wel langer gekund, maar ze keek elke keer nieuwsgierig over de rand dat we haar al in de kinderwagen inzet hebben gezet met de voetenzak zodat ze stevig zat.

16. dromer28

dromer28 Actief lid

7 dec 2009
    383
    0
    16
    NULL
    best
    Die van de maxi cosi mura. Ons zoontje heeft er tot ruim 8 maanden in gelegen en hij paste kwalengte nog wel ietsje langer maar hij bleef niet meer liggen begon zich echt steeds op te trekken om wat te zien. Ik heb er in ieder geval van genoten om mijn zoontje zo lang in de wagen e houden

17. sjak

sjak Niet meer actief

Wij hebben ook de maxi cosi mura, en mijn dochter was ook hier uitgegroeid met zes maanden! Het ligt er natuurlijk wel aan hoe lang je kindje is rond die tijd... Wij hebben de mura ook met die reden gekocht, de grote bak.
    De bugaboo is ook lan, maar zo onhandig laag! (met zitje erin weer niet...)
    De joolz vind ik zelf een mooie wagen totdat ze gaan zitten, raar hoog juist!
    Haha, zo heeft elke wagen wel wat.
    Wat een nadeel is aan de mura (naast het veel te kleine boodschappenmandje) is dat ze vrij snel "te lang" worden voor in het zitje, dan zitten ze met hun hoofdje bijna in de kap.
    Maar verder ben ik heel blij met de mura!

18. Linana

Linana Niet meer actief

De mura heeft een brede en lange bak.
    We hebben de bak zelf niet, alleen onderstel en zitje, maar tegen de tijd dat er een tweede komt koop ik de bak er los bij en dan ben ik weer good 2 go :p

En indd wat al gezegd werd, zo heeft elke kinderwagen wel iets. De bugaboo vind ik dus ook raar lag. De joolz en stokke weer raar hoog op het moment dat ze in het zitje moeten. En de stokke heeft dan ook nog eens die scheiding tussen de benen....
    Ik ben iig heel blij met mn mura!

Deel Deze Pagina