Oja ik was trouwens 9 jaar aan de pil..klachten leken veel op die dingen die je vlak voor de menstruatie voelt. Was trouwens wel veel fitter en opgewekter na t stoppen..
Tja toch veel mensen met klachten he bij het stoppen met de pil? Ik vind het gewoon zo vervelenx dat je moet wachten tot ke eindelijk kunt gaan beginnen voor een kindje! Zit nu al zoooo lang te wachten op niks! Heb ook het idee dat het niet meer vanzelf opgang gaat komen! Vooral gezien mijn ME en hormonale disbalans geloof ik er niet veel van! Dus oftewel wachten tot mijn "tijd" voorbij is met wachten tot ik eindelijk wordt doorgestuurd naar de gynaecoloog!! Dus ik denk maar zo nog 2maandjes wachten dan wordt ik tenminste geholpen!!! Eindelijk! Dus dat is mijn nieuwe doel! Wachten totik een afspraak krijg des te sneller een babytje! Succes voor de dames die bezig zijn! En voor de rest houd geduld onze tijd komt ook nog wel (hoop ik....) hihi
@Bbibi ik las net ergens anders dat jij ook de Diana-35 geslikt hebt. Wat naar dat je ongesteldheid nog steeds niet op gang gekomen is. Had gehoopt dat je misschien goed nieuws had ondertussen. Ik zou er helemaal maf van worden na 4 maanden hoor! Ik vond 60 dagen al lastig.
Ik heb de prikpil gebruikt.. bij mij kan het wel een jaar duren voordat ik uberhaupt weer een ongi heb gehad. Heb nu heel veel mazzel dat ik na een half jaar doorgestuurd wordt.
@ chickie ja zoals gezien in mijn andere topic... hihi zat ik ook jaaaaaaaaaaaaren aan de diane idd! pfff ik heb altijd gezworen bij die pil... maar denk er nu tovch iets anders over aangezien het nu wel ergggg lang begint te duren! Zit maandag alweer op de 13 weken... pfff! ellende! ben het ook helemaal beu! verwacht ook dat het niet meer opgang komt van zichzelf! maar via HA dan kan het alleen maar meevallen! @xprissiex : Nou ben idd blij met zon HA die wil ik ook
@Bbibi Had vanmorgen zware krampjes, eindelijk weer bloedverlies, na urenlang pijn was het weer opgehouden.... Denk toch dat de Primolut toch min of meer zijn werk doet. Ik heb echt heel veel mazzel gehad. Maar moet wel zeggen dat ik me heel slecht voelde en daar geen verklaring voor was. Bloedonderzoek gehad was perfect.
Ik heb ook lange cyclussen(kijk maar in mijn onderschrift). Ik ben deze ronde gestart met etos zwanger worden pillen en teunisbloemolie maar dat heeft ook niet echt geholpen. Voel me ook steeds zo belabberd. Hoofpijn, moe, opgezette buik, noem maar op. Misschien dat ik ook de ha maar eens ga bellen volgende week. Kijken wat ze zeggen. Succes allemaal meiden!
Misschien dat het morgen/overmorgen alsnog goed doorzet? Ik had het nu ook zo dat het een beetje was, en toen 2 dagen niets voordat het echt doorzette. Dus blijven duimen, maar het begin is in elk geval gemaakt! Bbibi ik heb ook altijd gezworen bij de Diana. Zeker toen ik na het stoppen in 2007 de Diana eerst niet terug kreeg! Toen moest ik Mercilon proberen van de HA, nou wat een rommeltje zeg. Ik was doorlopend ongesteld. Dus na een aantal maanden toch maar weer de Diana gekregen, en meteen alles weer in orde! Maar als ik er dan over nadenk nu... mijn cyclus is altijd al een zooitje geweest zonder de Diana. Dan mag ik eigenlijk ook niet verwachten dat het nu ik een kind wil wel ineens normaal word.
@tinusjeikke ik zou een moord doen voor jouw cyclus! Ik zit al op dag 90 ofzo inmiddels pfff... Haha! Als je iss er niet blij mee bent zou ik ook even naar de huisarts gaan ja! Wel verstandig! @ xprissiex wauwww kei fijn meid! Hopelijk zet het gauw door! Kan je mooi beginnen met klussen!! spannend! @chickie nou idd ik was er ook kapot van nou ik moest stoppen! Ben ruim 2jaar geleden ook ff gestopt en op andere pil over gegaan maar vond het 10x niks!! Al mn puisten ook weer terug! Nu dus ook weer pfff ellende!! maar nu ik stopte werd ik ok meteen weer depri enzo! Nu inmiddels nu ik alweer paar maanden verder ben gaat het wel goed! Zo ver ik min kon herinneren had ik ook geen geweldige cyclussen! Werd ongi voor de eerste keer, toen een half jaar niet ! Toen weer 2volle weken toen weer niet etc etc maar op den duur wel 1x per 6 weken zoiets...ook daar zou ik nu een moord voor doen pffff
@Bbibi bij jou ook nog steeds geen teken van je maandstonden??? @Chickie dit had ik vijf dagen na de Primolut ook. 2 druppels dacht van yes maar was ook zo weer weg, na 2 dagen zelfde verhaal. Dat was vorige week dinsdag. Maar me lichaam is dus wel bezig ermee en daar ben ik ook wel erg blij mee. @tinusjeikke hoelang ben je nu gestopt met de pil??? Het kan wel een jaar duren voordat je weer een regelmatige cyclus hebt. Wees blij dat je er überhaupt 1 hebt. Probeer ovulatietesten daarmee kan je een ei vinden en anders regelmatig klussen.
@xprissiex nou idd het is al fijn dat je "een" teken hebt van dat je lichaam idd sowieso iets aan het doen is! Dat is al wel fijn om te weten! Jij hebt die primolut gewoon van ha gekregen toch? Aangezienje die meestal van je gyn krijgt! Nou hopelijk zet het door meid, hou ons op de hoogte En @tinusjeikke eens met wat prissie zegt! Ben blij dat je meteen al zo snel weer een "vrij mooie" cyclus hebt! Weet je zeker dat alles het weer doet en als je idd zeker wilt weten wAnneer je moet klussen idd ovulatietesten gebruiken!! Mijn man en ik zijn sowieso nu al een tijd begif met dagelijks/om de dag klussen om zeker te weten als ik ooit een keer mn ei krijg dat ik hem niet mis....believe me, dat is pas vermoeiend
Ik vind de timing van me lichaam zo mooi! NOT ga vanavond naar de De Toppers. Weer goed nieuws, dit keer zonder buikpijn maar wel weer druppels. Over gek worden gesproken. Dat om de dag klussen gaat echt vervelen. Denk dat vele vrouwen die gedachte met je delen. Primolut heb ik idd van de HA gehad. Het is niet echt speciaal.. Clomid krijg je wel van de gyn.
@xprissiex Ja mijn ongi kwam op gang net voor mijn trouwdag... had ik ook veel zin i! Was het leuk bij de Toppers?
@prissie dat zul je altijd zien hahaha! Altijd als het niet uit komt! Ik weet nog wel vroeger werd ik voor de eerste keer in de winter ongi toen opeens een half jaar niet!!! En in de zomer de dag dat we naar italie reden (30graden) ja hoor verassing! Ik weer ongesteld! Is altijd als het niet uitkomt dan komt het pffff haha! @chicky oehh dat is helemaaaaaal slecht getimed idd hihihi
Hallo dames, ik ben 18maart gestopt met de pillen 13april ongi geworden. 2weken daarna een eisprong gehad en in die week, ervoor en erna om de dag geklust. Nu zit ik op dag 38 wachtend op een ongi! Ik herken jullie verhalen ook.
@chickie ja dat is helemaal balen @Bbibi heb vrijdag ochtend en zaterdagochtend wat druppels verloren... Zette het maar een keer door. @swimming hoe weet je dat je een eisprong hebt gehad?? Je bent 18 maart gestopt en maand later ongi, was dat geen late ontrekkingsbloeding?? Dus eigenlijk geen echte ongi??
@swimming ik denk da prissie gelijk heeft! Was het idd geen onttrekkingsnloeding!? Weet je dat Zeker? En heb je ovulatietests gebruikt voor je eisprong te vinden?
Ik ben twee weken geleden gestopt met de pil. Meteen begonnen met slikken van Etos Zwanger Worden pillen. Kreeg m'n ongi ietsjes later, maar deze duurde gelukkig maar vier dagen. Afgelopen week wat vermoeider, soms een wat vaag trekkend gevoel in mijn bovenbuik, en vrijdag was ik flink misselijk. Kan nog niet zwanger zijn, omdat m'n eisprong pas komende week is, dus dit moet wel van 't ontpillen komen. Ben benieuwd hoe het komende week gaat verlopen en hoe lang de ongi op zich laat wachten (of misschien raak ik meteen zwanger, maar die kans schat ik erg laag in D). Hadden jullie ook meteen dergelijke klachten na het stoppen met de pil?
Ik heb al weken overal last van begin april gestopt met de pil de 13de toen ongesteld van de pil, nu nog steeds niet ongesteld maar wel overal last van, geen idee of ik al zwanger kan zijn, testen zijn negatief dus ik weet niet waarik aan toe ben
@esther8 Je bent twee weken terug gestopt, dat betekent dat je die vier dagen een ontrekkingsbloeding hebt gehad is geen echte ongi. Je bent nu aan het 'ontpillen' je lichaam moet afkicken omdat het nu geen hormonen meer krijgt. Pas wanneer je weer een ongi krijgt kan je mischien lichtjes blij worden en kan je actief zwanger gaan worden. @steppie29 voor jou hetzelfde verhaal.......