welke klachten bij dat stomme ontpillen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bbibi, May 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

May 8, 2012
    1,108
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bbibi hoe gaat het met jou???? Ik heb vrijdag en zaterdag ochtend wat verloren, maar zo snel het komt zo snel gaat het ook weer.. Wordt er helemaal gek van! Maar ja lichaam is wel bezig ermee. morgen alweer 3 weken geleden dat ik gestopt was met de primolut.

2. Angel26

Angel26 Actief lid

Dec 1, 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
  3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @prissie oh wAt raaaaar 2dgn bloed en daarna niets? Erg vreemd!!
    Hier nog steeds hetzelfde de dGen kruipennnn voorbij! Nog 2maanden en ik kan verwijzing halen voor naar gyn thank godddd! Dus aftellen! Ik ga er ook niet eerder op rekenen! Heb gewoon zon voorgevoel dat het niet meer gaat gebeuren! En meestallll laat mijn gevoel mij nooit in de steek! Dus moet gewoon nog 8 weken wachten wachten wachten!

@angel thanks voor de link! Zo zit het idd precies!! Ellende he als je graag een kindje wilt!

4. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

May 8, 2012
    1,108
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bbibi nou twee dagen... Alleen in de ochtend rest van de dag niks. Nu vandaag weer. Ochtend wat bloedverlies en daarna is het weer weg. Hoezo me lichaam maakt me gek! Ik moet tot begin juli wachten. Maar als dit zo doorgaat dan bel ik toch maar weer is met de HA.
    Balen dat het niet op gang komt. Maar waarom krijg je meteen een doorverwijzing? En niet zoals mij primolut om het op te wekken??

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    Tja vraag dat mij. Dokter ;) die zegt echt dat er niks aan te doen is!! Die vind echt dat ik mn lichaam de tijd moet gunnen! Snap ik ook wel... Dus wacht nog heeeeeeel even af! Voor jouw nog een maandje! Voor mij nog 2 nouja ga halverwegen juli wel weer trg! Zullen zien :) bij jouw is t ok raar idd 2dagen beetje bloed! Erg vreemd!! Hopelijk komt het uit zichzelf op gang!! Zou fijn zijn meid!

6. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

May 8, 2012
    1,108
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bbibi na het stoppen met de pil of wat dan ook moet je idd afwachten.... Je lichaam moet alles zelf weer gaan regelen.. Meestal laten ze je een jaar wachten, maar tegenwoordig na een half jaar al. Zo zie je maar dat elke vrouw echt anders is.. bij de een komt alles meteen terug, die kan meteen zwanger worden en de duidelijk niet. :(
    Ja ik hoop ook dat het een keer echt op gang gaat komen want dit is ook niks hoor. Had gisteren geen eens pijn in me buik ofzo, ging ff plassen en toen kwam ik erachter dat ik weer wat bloedverlies had. maar was daarna ook meteen weer weg zucht.

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    Wat vreemd zeg steeds een beetje bloed...
    Maar goed tot nu toe wel iedere dag een beetje dus dat is wel een goed teken :)
    Nou er zit iig ietsssss aan te komen hihi ;) spannend meis! hopelijk komt het echt binnenkort gauw opgang!

Share This Page