Welke klassieke Engelse jongensnaam?

Discussie in 'Babynamen' gestart door MevrouwH, 30 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Leukste naam?

1. James

35,8%
  2. Dexter

6,2%
  3. Oliver

50,6%
  4. Scott

16,0%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
  1. MevrouwH

MevrouwH Fanatiek lid

5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    Mijn vriend vind het de naam. Ik niet dus het wordt hem sowieso niet. Vind hem wel
    Mooi hoor maar geen Wow.

De naam is eigenlijk Morris maar ik twijfel ivm de combi met Lewis.ik heb net weer Owen geopperd en die vond mijn vriend nooit zo maar die vind het nu wel passen.

De naam van je dochter is mooi. Vind het ook mooier dan Naomi

2. Marre1985

Marre1985 Bekend lid

1 mei 2017
    588
    500
    93
    Vrouw
    Ik vind ze alledrie mooi alleen Dexter niet zo.
    Oliver vind ik het mooiste. Ik denk niet dat wij nog een kindje krijgen maar anders zou ik nog een jongetje graag zo noemen (mijn zoon heet hetzelfde als jouw moeders kat :) )

3. SkyA

SkyA Fanatiek lid

10 dec 2017
    1.566
    1.079
    113
    Vrouw
    Morris vind ik ook een hele mooi naam! Mooier dan Owen. Maar snap wel dat je twijfelt over de combinatie.. hangt er natuurlijk van af hoe je hem zou uitspreken?

En bedankt! Als wij ooit nog een meisje zouden krijgen, zou ook een hele zoektocht worden om nog een naam zo mooi te vinden...! :)

4. MevrouwH

MevrouwH Fanatiek lid

5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    We spreken Lewis uit als Loe-wis en Morris als Moh-rus. Dus echt meer op zijn Engels zeg maar.

5. SkyA

SkyA Fanatiek lid

10 dec 2017
    1.566
    1.079
    113
    Vrouw
    Dan vind ik dat perfect passen bij elkaar!

6. Lies91

Lies91 Lid

31 mrt 2020
    57
    15
    8
    Ik zou niet voor Oliver gaan. Vind het een beetje 'kak' en ik maak uit de andere namen uit je lijstje op, dat je daar niet zou van houdt. Dexter is stoer, maar ook Dex is een erg populaire naam. Persoonlijk zou ik gaan voor wat jullie het mooist vinden: James. Dan maar meer mensen die die naam mooi vinden...

Deel Deze Pagina