Mn zoontje kan sinds vorige week al op zn zij rollen, en dat doet hij echt met goede kracht en hij draait rondjes. Dus als ik hem in de box leg met zn hoofd aan de rechterkant van de box, zie je hem na 10min met zn lichaampje helemaal de andere kant gedraaid en ligt hij met zn hoofd helemaal links van de box en komt hij met zn voetjes tussen de spijlen door al het bewegen. Schrok er wel van, gaat dat zo vlug? Kan het me van mn eerste niet herinneren namelijk. Wanneer deden/doen jullie babytjes voor het eerst draaien/rollen?
Vond het al fantastisch dat mijn zoontje al op zijn zij rolt.... maar ik kan mij niet voorstellen dat hij over 2 wken al rolt... hihi...
Hier af en toe rollen met 3 mnd. Volledig rollen en buikslaper geworden met 4 maand. Zij kon ze ook rond die tijd. Let maar op straks gaat hij het hele bed door deed ze hier ook werd toen tijd voor een slaapzak.
Ja ik zag het vorige week op vakantie ook een aantal keer. Hij is nu 9 weken.. Maar meneer vond dat wel genoeg, nu thuis denkt ie je bekijkt het maar 😂
Hier eentje die vanaf week 1 op der zij kan draaien. En sinds deze week hetzelfde verhaal in de box leg ik haar recht neer en dan ligt ze in een totaal andere houding als ik even niet kijk. Sinds 3 dagen wurmt ze zichzelf ook helemaal omhoog in de wieg dat ze bijna met haar hoofd tegen de wand aankomt.. Dat wordt straks idd nog wat haha.
Jaa dat omhoog trekken in de wieg hier ook! Nou mama's good luck de komende maanden. Vooral wanneer ze beginnen te kruipen! Wordt inderdaad nog wat. Maar ik kan niet wachten
Hier rolt ze ook, en leg ik haar zo neer dan schuift ze het hele bed of de box door. Dit doet ze al een tijdje en ze is nu 2,5 maand
Hier een kindje gehad die van buik naar rug en van rug naar buik rolse met drie maand. Kan prima hoor.
Heel herkenbaar. Op de zij rollen ging echt al heel snel, en rondjes om de as draaien ook. Iedere keer was het weer een verrassing hoe we hem tegenkwamen in bed. Echt volledig omrollen naar de buik, dus doorrollen en de arm er onder vandaan krijgen, was pas maanden later. Met 5 maanden. Maar daarvoor werd er al veel (half)gerold en bewogen
Op haar zij kon ze met 3 maanden ofzo, maar gisteren pas voor het eerst echt omgerold van buik naar rug (rug naar buik nog niet) en ze is vandaag precies 6 maanden dat draaien wat je beschrijft doet ze sinds een maandje ofzo..
Met 6 wk van buik naar rug en met 3 mnd van rug naar buik. Om zijn op zowel buik als rug weet ik niet meer, hij is erg beweeglijk en nu 5 maandjes