hey meiden enig idee waarom mijn baby van bijna drie maanden costant huilt met tussenposen dan tussen 4 uur smaddags en 9 uur savonds daarna slaapt en geef ik hem laatste fles om ongeveer 23:00 en slaapt ie door tot ongeveer half 5 half zes sochtens dus iemand enig idee wqt er aan de hand kan zijn alvast thnx groetjes
Ben je overgegaan op andere voeding? meer of minder gaan geven? is er iets veranderd de laatste tijd? een sprongetje misschien? behoefte aan astgehouden worden? moeheid, te weinig slaap of te weinig regelmaat? sinds wanneer is het begonnen?
Zoek eens naar "clusteren".. Sommige kindjes hebben zo'n moment aan het eind van de dag. De een zegt dat het honger is, om zich vol te tanken voor de nacht. De ander zegt dat het de dag verwerken is. Wij hielden de kleine vaak bij ons, tegen ons aan, en dan was hij wel stil. Ook een klein flesje (of slokje BV) hielp goed. Bij ons ging het richting de 4-5 maanden al een stuk beter. Het begon ergens rond de 2-3 maanden.
Hier het zelfde hoor. Laura wil na de fles van drie uur absoluut niet meer slapen. Als ik haar op bed breng, omdat ik dan zie dat ze moe wordt is het huilen geblazen. Als ze dan de fles van half zeven heeft gehad gaat ze om zeven uur op bed. Vaak nog even een half uurtje huilen en dan valt ze in slaap. Zelf denk ik dat ze dan idd de dag aan het verwerken zijn.
het is ongeveer begonnen twee weken geleden en het begind ongeveer na dat ie zn fles heeft gehad van half vier ik ben indd over gegaan op andere voeding maar dat is al tijd geleden ook krijgt hij op dezelfde tijden voeding en is elke dag hetzelfde voor hem ben hem wel indd meer voeding gaan geven van 150 cc na 180 cc en wat bedoel je met sprongetje eigenlijk ibehoefde aan vast houden helpt ook niet echt hij blijft gewoon huilen miss indd te weinig laap of de dag verwerken weet t echt niet maar had me die dingen zelf ook al afgevraagt maar bedankt voor je advies
Dat zijn gewoon zijn 'huiluurtjes'. Dat is hier precies hetzelfde, en de meeste baby's hebben er last van op dat tijdstip. Als het geen vieze luier, honger, pijn of ziekte is, zal dat het waarschijnlijk zijn. Het is slopend...ik weet er alles van. Maar het schijnt minder te worden rond 4 maanden, dus er is hoop
hey meid jah he dacht ik zelf ook al hoor maar dacht ff kijken wat anderen er over zeiden. maar goed om te horen dat t minder word : haha zou wel lastig zijn he als t niet minder werd