welke kleding dragen jullie ??

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door nikkie83, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

ik heb heel vaak een vestje aan met knoopjes en daaronder een spaghettibandjes-topje met elastische bovenrand. Die gaat heel makkelijk onder mn borst.
    maar nu het kouder wordt heb ik ook gewoon koltruien aan met een topje eronder. Maar eigenlijk heb ik liever niet zo veel stof tussen mijn baby's gezichtje en mij dus vandaag liever vestjes. in de zomer was het ideaal met alleen maar hemdjes:)
    ik koop geen bv-kleding, veel te duur en bovendien voed ik bijna alleen maar thuis.

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik heb ook altijd graag jurken gedragen.
    En om die reden heb ik toen Dirk 6 maanden werd mezelf getracteerd op een jurk van Motherwear in Amerika. 12 jaar geleden had je in Nederland nog geen borstvoedingskleding. Ik was er heel blij mee, en heb er daarna nog een paar keer dingen besteld.
    Je betaalt wel verzendkosten, maar als je dat bij de prijs optelt kom je nog steeds niet echt duur uit. Hou wel rekening met eventuele invoerrechten, als je boven de 42 euro uitkomt moet je die aan de postbode betalen.

Maar goed, als je kijkt dat je daar op het moment op de sale-pagina voor ongeveer 20 euro een jurkje hebt, en voor 7 euro een badpak, dan maakt zelfs 50% aan BTW en invoerrechten bovenop de prijs het niet echt een dure grap.

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier altijd gewoon mijn 'eigen' kleding gedragen met een hemdje eronder als we weg gingen. Thuis heb ik eigenlijk altijd een hemdje aan en daar maakt het ook niet uit als iemand 'iets' kan zien.

Voedingsbh's bij de oudste twee wel gedragen maar bij de jongste afgezworen dus niet aan gehad, gewoon lekker mijn 'eigen' bh's aangehad.

Deel Deze Pagina