Romper meestal zonder mouwen (of spaghettibandjes ), t-shirt van die dag, slaapzak en over haar beentjes een lakentje met deken. Die liggen eerst hoger maar ze schopt ze eraf. Eva had ook vaak koude handjes, maar de laatste tijd niet meer.
een romper met korte mouwjes en een dun pyama erover heen en een winter slaapzak . Ik gebruik geen deken die schopt ze zo weg en ze ligt toch nooit op dezelfde plek.Het is dan 19 graden op hAAR kamer.
Ik zou het nu nog te koud vinden voor blote armen 's nachts. Hier heeft ze ook een rompertje met korte mouwen, pyjamaatje, slaapzakje en enkel dekentje en lakentje.
's nachts: Romper met lange mouwen, slaapzak met mouwen en lakentje en dekentje tot middel. Overdag: Romper (korte of lange mouw) met truitje van die dag, mouwloze slaapzak en lakentje en dekentje tot middel. Dus geen broekjes of sokjes. Ze wordt altijd wakker met heerlijke warme voetjes en hoe minder er knelt, hoe lekkerder ze ligt. Vind ik zelf ook niet lekker liggen, strakke randjes van broekjes/sokken etc.
oeps even vergeten dat dominique ook een slaapzakje met korte mouw aan heeft, dom dom dom! dus rompertje lange mouw, boxpakje, SLAAPZAK, 1 laken 1 dekentje. Overdag heeft ze een rompertje korte mouw, gewoon kleding dus broek met shirt en sokken, als ze dan in de kinderwagen ligt heeft ze een lakentje over met een dekentje. Overdag heeft ze nooit geen kouden handen alleen s'nachts.! Jette
hier haar romper zonder mouwen en een pyamatruitje geen broekje in de slaapzak en de deken erover. blote armpjes lijkt mij nu nog te koud.