Kastjes beklimmen, zucht...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door nana33, 3 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hoi allemaal,
    Mn dochter heeft inmiddels ontdekt dat klimmen heel leuk is en klimt de hele dag op het tv-kastje. Ze gaat vervolgens tegen de tv aanstaan en er aan hangen en heel wild schudden. Omdat ik bang ben dat de tv dit niet overleeft, wil ik niet meer dan ze op het kastje klimt. 'Nee' zeggen heeft alleen geen enkel effect- ze lijkt het niet te snappen. En ze vindt het alleen maar een heel leuk spelletje (gaat heel hard kraaien en lachen) wanneer ik haar er steeds af til, wanneer ze erop klimt. Hoe zouden jullie dit aanpakken? Ze is overigens 13 mnd.

2. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Stug blijven volhouden. Er af halen, zeggen dat het niet mag en iets anders te spelen aanbieden.

Dat zou moeten werken. Uiteindelijk. Hier nog niet in elk geval :D
    En ze snapt het duvels goed, maar een boekje lezen midden op tafel in de kleermakerszit leest tenslotte veel fijner. En als mama dan het hoekje om komt en je betrapt, zet ze haar allerzoetste glimlach op, hoofd scheef en dan zwaait ze even naar me...

3. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Haha, ja erg he als ze er zo schattig bij lachen als ze iets ondeugends doen. Ik weet dat ik dan niet terug moet lachen, maar het is wel heel erg moeilijk. Zodra ik eraan kom om mn dochter weg te tillen gaat ze ook zo lief lachen. Ik zet haar dan in de andere hoek van de kamer, maar dan kruipt ze met een hele gulle lach weer naar het kastje en kijkt ze zelfs of ik wel meekom. Ze vindt het juist heel leuk dat ik haar er dan weer af til. Ik heb echt het idee dat ze gewoon niet snapt dat ik het niet wil. Ze denkt volgens mij dat ik het ook een leuk spelletje vind ;).

Deel Deze Pagina