welke kleding is " in" dit voorjaar.

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavEsmee, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Uuh de mode voor a.s. voorjaar is echt VERSCHRIKKELIJK! Vind ik dan he :p

2. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hahaha :D
    Nou het zou mij niks verbazen, als ik zo af en toe om me heen kijk denk ik regelmatig, hebben die mensen nou écht geen spiegel thuis :$

3. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.638
    381
    83
    ..
    Ik heb vandaag een aantal dingentjes gekocht uit de
    nieuwe collectie van silver creek (open32).. rokje met ruitjes, plooitjes in de kleuren geruit, wit/terra/geel/grijs/legergroen.. en een donkerblauw kort broekje met ruitjes (burberry achtig) en een jasje netjes met donkerblauw leer..

4. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.638
    381
    83
    ..
    En verder hadden ze veel terra kleur, legergroen, roomwit, donkergrijs (eigenlijk de kleurtjes die dus in dat rokje zitten).. veel baggy broeken, jurkjes, rokjes..

Dept heeft veel velle kleuren, roze/paars/groen..

5. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Dat broekje klinkt wel heel erg leuk! Foto??:D

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik wou alleen ff zeggen dat ik het super knap van je vind dat je zoveel bent afgevallen en netjes op gewicht blijft!! Natuurlijk wil je nu nieuwe kleren die je figuur mooi uit laten komen!
    Succes!!

7. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Heel leuk die poedertinten,maar dat staat mij voor geen meter. Qua huidskleur ben ik dan net een lijk. Ik kies gewoon wat ik leuk vind en volg de trends niet zo. Ik ben ook flink afgevallen en heb heel wat leuke dingetjes kunnen scoren bij Didi, daar hebben ze kleren met kleur en dat vind ik persoonlijk mooier. Alhoewel de nieuwe collectie ook al niet zoveel kleur meer bevat.

Deel Deze Pagina