welke kleding met bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door anja28, 23 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    De eerste in het ZK een shirt van mijn man, boxer moest uit voor de "bekabeling".
    De tweede, tussen de weeeen mocht mijn man mijn ochtendjas over me heen leggen en tijdens de weeen "moest" ik naakt zijn, alles was te veel.
    Voor erna heb ik een flanellen pyjama met knoopjes gekocht.

2. Vlerkje

Vlerkje Actief lid

14 jun 2008
    419
    0
    0
    Receptioniste/Studente
    ik had uiteindelijk enkel een spagetti-topje aan + bh...

3. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik had zoiets aan, met knoopjes aan de bovenkant (tot de navel ongeveer). Kwam bij de H&M vandaan

4. Faith79

Faith79 Lid

22 aug 2007
    28
    0
    0
    Hoi,

ik ben bevallen in een t-shirt.... met superman logo!
    Ik ben thuis bevallen en of het nou zomer of winter is, de verloskundige zorgt ervoor dat je kachel lekker op 21 graden staat zodat je kindje het niet te koud krijgt. Dus trek niet al te warme kleren aan ;)

succes!

5. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    uhm bij de 1e geen! Kwam net onder de douche vandaan toen ik volledige ontsluiting had

bij de 2e simpel shirt wat direct na geboorte ook uit ging om de kleine tegen me aan te houden en aan te leggen

6. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Ik ben halsoverkop vertrokken naar het ziekenhuis in: Jawel, mijn aller charmantste groen met witte geruitte flannellen pyjama :oops: mijn charming paarse dikke sokken en knalroze sloffen met mn oude gele ochtendjas :oops: :oops: :oops: (als ik er nu aan terug denk.. :oops: :confused: :oops: best voor l*l, maar geloof me dat boeit je echt niet dan hihi)
    Ik had een erg ruim vallend gestreept hempje in mn tas zitten en die heb ik aangetrokken halvewege de bevalling... mijn charming sokjes zijn trouwens volgens mij niet eens uit geweest hihi
    broek en slofjes waren bij het op het bed klimmen al uitgetrokken :rolleyes:

7. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    ik moet wel lachen bij dit topic! haha vooral van die hier boven ! ik zie ons al lopen allemaal...... ben benieuwd hoe ik er uit ga zien haha

8. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Ik hoop toch ook dat ik de volgende bevalling er iets gekleder naar toe ga... (geloof me op dat moment boeit je dat ECHT NIET) de buurt hier zal wel gedacht hebben lol... en dat is nog niet het ergste van alles... Tegen de tijd dat wij hier vertrokken is het RETE druk hier in de straat... moet je voorstellen als je zo voorbij komt gereden en je ziet zo iemand lopen hihi ik geloof dat ik zou lachen hoor in de auto hihi

9. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Ik had niks aan, kwam namelijk uit bad en had toen volledige ontsluiting. Had nooit gedacht dat ik me zo makkelijk bloot zou geven overigens. Maar zoals hierboven al gezegd: het kan je op dat moment echt niets schelen. De pijn was zo heftig dat ik me geen moment bloot heb gevoeld.

Ik had een oud shirt van mn vriend met lange mouwen aan de voorkant open geknipt zodat ik de kleine op mn borst zou kunnen leggen zonder mn shirt uit te doen maar dat was dus niet meer nodig.
    Gebruik het nu elke nacht om in te voeden (slaap shirt uit, voed shirt aan) Heel handig! Blijf ik in bed, wortd ik tch niet koud!

10. 4days

4days Niet meer actief

Ik had een kingsize zwart t-shirt aan... :)

11. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Ik had een spaghetti topje aan... En charmante dikke sokken.. ;) ... Maar ik moet zeggen ik had het tijdens de weeen onwijs koud! En ik lag nog wel in het ziekenhuis .... Mijn vriend had het heel warm dus dat zal wel aan mij hebben gelegen ;) ...

12. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Ik denk dat ik maar gewoon een big-shirt aanschaf :) Ik ben ook heel benieuwd hoe het gaat lopen. De bedoeling is thuis.. maar ja... we zullen zien.

13. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Janneke: ik had thuis (wou thuis bevallen) een badjas aan, na 2x douchen wel zo makkelijk - heb voor de rest poepienaakt door de kamer gescharreld, had het wárm :)
    In het ziekenhuis (keizersnede) een bigshirt met knoopjes van boven naar beneden (charmant Snoopy-shirt, van de C&A, de enige die volledige knoopjes had) en de dagen erna een voedingsshirt met joggingbroek. Comfortabel!

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja net de familie flodder als je aan het bevallen bent haha maar das juist ook schattig om terug te zien op de foto (omdat je juist zoiezo normaal niet zo bent denk ik dan)

Iemand zei tegen mij dat ik make up moest meenemen in mijn tas, ik zeg DOE NORMAAL het is geen modellenwedstrijd na de bevalling, en op de foto's zie ik er echt op mijn mooist uit (als ik ze terugkijk) mooie glans/straal, roze wangen had geen make up nodig :p

Deel Deze Pagina