Hallo, Mijn kindje is de laatste 2 dagen echt super bewegelijk. Mijn buik gaat alle kanten op en dat gaat de hele dag door. Dit was voorheen een stuk minder. Terwijl ze zeggen dat kindjes aan het einde van de zwangerschap juist rustiger worden. Was jullie kindje juist heel druk of heel rustig toen de bevalling begon? gr Winnie
Die van mij is nu ook heel druk! (40 weken en 5 dagen) Ik had precies hetzelfde gehoord, maar bij mij is het ook helemaal niet zo!
Ook mijn kindje is de laatste dagen heel druk, vooral 's avonds. Het is voor mij soms echt pijnlijk. Volgens de verloskundige heeft het kindje het nog erg fijn in mijn buik. Kindjes die het niet prettig hebben, bewegen juist minder. Nou...het is leuk dat hij/zij het leuk heeft daar binnen, maar het wordt nu toch echt wel tijd om eruit te komen.....
hier ook een super bewegelijk kindje terwijl dat voorheen niet zo was, lekker pijnlijk als je niet zo veel vel meer over hebt.
Mijn eerste was rustig aan het einde en deze die is elke dag.. en ELKE nacht! aan t bewegen.. Kan dr zelfs haast niet van slapen meer..
idd heel herkenbaar allemaal. hier ook een druktemakertje.... ribben, maag en andere delen van mij zin niet veilig. maar idd beter veel voelen dan niet voelen...
hier ook erg bewegelijk, mar ons kindje vind het zowiezo erg fijn in de buik, het ligt in stuitligging en is elke dag nog druk aan het bewegen, trappen draaien, kop in mijn ribben drukken(ribben worden langzamerhand pijnlijk)
Hier vandaag eindelijk een rustig dagje Heb de afgelopen 2 dagen wel heerlijk geslapen na veel pijn te hebben gehad van de voorweeen. Laat het echte werk dan nu maar beginnen ben er klaar voor haha. Liefs
Bij mij is ze momenteel heeel erg rustig.. Ze is mijn hele zwangerschap verder heel druk geweest altijd.. Een heel druk kindje... Maar nu niet meer.. Ik begon me al vet zorgen te maken want ik voelde haar vrijdag rond 17:30u voor het laatst heel goed.. En verder vandaag (zaterdag) helemaal niet meer.. Dus ik zat al te twijfelen om de VK te bellen... Maar ze bewoog rond 18:00u alweer redelijk... Wel heel wat minder, maar ga het verder in de gaten houden... Liefs,
Mijn kleine was ook altijd errug beweeglijk! Draaide nog rond (op haar koppie dan) in mn bekken en dat deed errug veel pijn. Dacht dat ze wel lang zou blijven zitten omdat ze alle ruimte had, maar kwam toch vlak voor uitgerekende dag. Zelfs tijdens de bevalling bewoog ze nog enorm. De VK riep tijdens het toucheren: het koppie beweegt gewoon en trekt zich weer terug Ik had vnl rugweeen maar als ik een buikwee had begon zij ook heel hard te bewegen... Geniet allemaal van de laatste zwangere dagen en heel veel sterkte bij de bevalling! En dan weer genieten!