wie heeft er HTC Wildfire S?

Discussie in 'De lounge' gestart door mona23, 21 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mona23

mona23 Niet meer actief

Ik heb deze telefoon besteld en krijg hem als het goed is dinsdag binnen, maar ben niet zo handig.

Wat kan ik hier allemaal mee, wat zit erop of kan ik er bij aanschaffen.
    Ik hoor wel eens vaker over apps, kan dit hier ook op?

2. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    ik heb um!!:D Ben er heel blij mee! Je kan er inderdaad allerlei app's opzetten, hardstikke leuk. Heb je ook internet in je abbonement? Ik heb zelf altijd een samsung gehad en vond het wel even wennen qua menu en alles, maar nu ik er aan gewend ben is het prima. Moet alleen wel om de dag de batterij opladen, dat vind ik het enigste minpuntje.
    Veel plezier met je telefoon!! Welke kleur heb je gekozen?

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik heb een wildfire. Niet de s, maar de gewone dus. Heb net beide telefoons vergeleken en het enige verschil is dat de S sneller is (maar dat mag je ook wel verwachten van een nieuwere uitgave)

Ik vind het juist een makkelijke telefoon.

Tsja, wat kan je er niet mee? Je kan internetten, facebook, bellen (je echt), foto's maken enz enz.

Apps (applicaties maw, programma's) kan je downloaden via android market. Hiervoor heb je een gmail-account nodig. Dat kan je gewoon nu via je computer aanmaken en je dan aanmelden bij https://market.android.com/?hl=nl
    hier download je ook alle apps, dus spelletjes, nieuwsprogramma's, hyves, facebook voor je mob enz enz. Kijk daar maar eens dan zie je wat je erop kan zetten.

What's App, is een programma waarmee je gratis kan sms-en enz. Die kan je ook gewoon downloaden in de android market.

(android is het besturingssysteem van je telefoon, zegmaar hetzelfde als windows voor je computer maar dan voor je telefoon)

Ik zou zeggen gewoon veel proberen op je telefoon, je ondekt het toch het beste door het te proberen ;)

En kom je dan iets tegen waarvan je je afvraagt hoe het moet oid stel dan hier je vraag zou ik zeggen ;)

oh en het is echt een goede telefoon... had hem uit het raam op de 1e verdieping laten vallen maar hij leeft nog steeds ;)

4. mona23

mona23 Niet meer actief

dankjewel voor de reacties,

Ik heb de witte, en krijg onbeperkt internet erop, ben zeer benieuwd. Door te proberen leer je inderdaad.
    Ik had eerst ook een samsung

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik heb ook de Wildfire S. Een mooi klein en handig telefoontje. Ik had hiervoor nooit een touch screen maar het is vrij snel geleerd. Er zitten veel dingen op die ik niet gebruik maar de telefoon is makkelijk te besturen. Eigenlijk spreekt alles op de telefoon vanzelf.
    Het enige nadeel, het werd hiervoor ook al geschreven, is het opladen wat vrij regelmatig moet gebeuren. vooral als je internet continu aan staat. Ik heb een balkje ge-appt waarin je belangrijke functies zet die je met 1 druk op de knop kunt regelen. zo gaat mijn internet, brightness en kantelen van mijn scherm aan/uit met 1 druk op de knop en ik kan daar ook zien hoe vol mijn accu nog is.
    Veel plezier met je nieuwe telefoon!

Deel Deze Pagina