Mijn dochter gaat 3 dagen in de week naar het kinderdagverblijf en heeft kleren aan die ze op een andere dag ook gewoon zou dragen.. Jurkjes, rokjes, broeken, noem maar op. Ik trek haar ook gerust haar mooiste kleertjes aan naar het kinderdagverblijf, hoor.. Kan altijd in de was.
Bij mij mag alles vies worden. Ook als het nieuw en/of mooi is. Ik houd niet zo van joggingbroeken, behalve als je sport, maar verder zie ik het probleem nooit zo. Het is een kind. Mijn oudste kiest grotendeels zelf zijn kleren. Soms trekt hij ook een broek aan met kapotte knie, vindt hij stoer. prima hoor, de dag erna heeft hij zijn vlinderdasje om, ook goed.
Hier gewoon altijd netjes (5 dagdelen). (En hier mag alles vies worden, dat is helemaal geen probleem voor ons.)
Hier word alles gedragen wat in de kast hangt, of het nou naar de psz was of naar school. alleen als ze thuis naar de paarden gaat krijgt ze meestal andere kleren aan. Maar ik heb dan ook geen kledingstukken van 40 euro in de kast hangen. Ben gek op merken alleen dan in de aanbieding. Ik had hier laatst een meisje te spelen met een ahum HELE dure jas, ik heb haar die snel uitgetrokken en eentje van mn dochter aan gedaan! Toen vertelde ze al dat haar zomerjas per ongeluk in de struikjes was blijven hangen en moeder daar heel erg boos om was geworden...Uhhhh ja daarom hier geen knetterdure kleren. En het meeste wat ze op de psz gebruiken is allemaal uitwasbaar. En ik heb wel meegemaakt dat de meest rare vlekken er weer uitgingen maar 1 maal een donderstraal in de groep en haar nieuwe jurk was kapot getrokken.
Hier trek ik ze gerust een joggingbroek aan naar de creche, dat speelt toch veel lekkerder dan een spijkerbroek met een blouse? Als ze naar de basisschool gaan vind ik het minder geslaagd, maar die kleintjes? Gewoon aantrekken, het zijn nog maar humpies, laat ze gewoon in iets lekkers rondlopen.
Gewoon wat hij normaal draagt. Leuke hippe kleren (vind ik zelf) Hij heeft regelmatig joggingjeans van de WE aan. Ziet er toch netjes uit. Persoonlijk vind ik gewone joggingbroeken niets om mee naar buiten te gaan, ook niet voor kinderen. Behalve als je gaat sporten.
Hier ook altijd gedaan, ook op school. Vooral met dure kleding, ik betaal niet zoveel geld zodat we kunnen kijken hoe mooi het op een hanger eruit ziet : ) Makkelijke kleren dragen ze dan juist meer thuis als we een dag binnen blijven.
Je hebt best leuke joggingbroekjes, ook voor meisjes. Met glitters of sterren erop. Bij ons op de psz mogen ze niets aan met touwtjes en als ze zindelijk zijn, kleren die niet te moeilijk aan en uit gaat. Dus haar joggingbroekjes bewaar ik voor het weekend of de gastouder. Ze krijgt niet haar beste kleren aan, maar gewoon een leuk jurkje met een maillot of legging of een broek met een truitje. Ook daar kan ze prima in spelen.
Wat jij wil toch? Hier op het kdv, psz, en bij mijn gastouderopvang ook heel wisselend. Van mooie dure broeken tot joggingbroeken. Wij doen zelf een joggingbroek nooit aan buitenshuis. Tenzij het zo'n hippe van tegenwoordig is. Ik kies voor kleding die prima zitten er redelijk leuk uit zien, maar zeker niet het mooiste en beste. Helemaal sinds de oudste naar school gaat.... Oef ik krijg hem echt mega vies terug soms haha!
hier meestal gewoon een simpele broek/spijkerbroek en een longsleeve met soms een vestje. niet de mooiste jurkjes, want laatst kreeg ik haar terug met een hoop verf vlekken en haar ALLERgrootste hobby is lijmen haha, zou zonde zijn als haar mooiste kleren daardoor helemaal vergaan zijn