welke kleding nu het kouder wordt?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Natasja2, 17 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja2

Natasja2 Actief lid

16 feb 2007
    179
    0
    0
    Noord Brabant
    Ben op zoek naar tips/ervaringen rondom kleding voor de borstvoedende mama's. Toen het wat warmer was, trok ik gewoon het shirtje wat ik aanhad omhoog, om zodoende borstvoeding te geven. Maar nu het kouder is, vind ik die blote rug en buik te koud. Ik heb twee voedingsshirtjes, helaas in een apart design dat niet staat onder een vest of colbertje. Zijn er nog andere mogelijkheden dan het aanschaffen van meerdere voedingsshirtjes (die best prijzig zijn en ik mij afvraag of ik die blijf dragen na de borstvoedingstijd). Vandaag heb ik ervoor gekozen om een zwangerschapsband om doen onder mijn vest, zodat in ieder geval mijn rug en buik een beetje bedenkt is. Maar die buikband lubbert wel een beetje natuurlijk. Dus meer tips zijn welkom!

groetjes, Natasja2

2. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

ik vind vestjes inderdaad het handigst. lekker veel laagjes.
    wat je ook kunt doen is een hemdje met spagettibandjes. die bandjes kun je omlaag schuiven en de rest omhoog. ben je meer bedekt.

ik heb een paar effen bv shirtjes, die combineren super met vestjes of bloesjes. Bij de h&M zijn ze niet zo duur. sowieso een bloes met knoopjes is prima.
    je kunt ook een shirt met een vrij wijde hals aandoen, die kun je dan gewoon naar beneden trekken. daarover heen bloes of vest. als je dan in het openbaar wilt voeden kun je wel het beste iets van een sjaal over je borst doen, anders zit je nogal te kijk...

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    een hemd ofzo onder je shirt aan doen zodat je je gewone shirt ophoog kan doen en je hemdje naar beneden.
    Doe ik nu ook want ik vind het niks niet warm.
    Oh en ik zit aan blousjes enzo te denken.
    Ik heb geen bv shirts, vind de prijzen echt belachelijk zeg.

4. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    Ik heb ook zo'n super rekbaar hempje van de hema onder mijn trui.
    Hempje iets naar beneden, trui omhoog en nog lekker warm en eigenlijk ook niks te zien.
    Ik vind die BV truien etc. ook erg duur en aangezien ik nog al klein ben uitgevallen zitten ze ook nog vaak veel te ruim.

5. Tink

Tink Niet meer actief

Een gewoon shirt kan ook heel goed. Vest eroverheen en niemand die wat ziet, zeker als het een beetje een wijd vest is.

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier altijd gewoon een spagetti hemdje onder mn kleding aan, dat hemdje naar beneden en mn overkleding naar boven en dan konden ze lurken zonder dat er bloot te zien was bij mij en zonder dat ik het koud kreeg ;)! Speciale borstvoedingskleding heb ik nooit gehad, lijkt me niks.

7. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Hier ook hemdjes of shirt zonder mouwen (van h&m). Als je de voefingsBH omlaag doet, kan het hemdje ook omlaag aan die kant.

Deel Deze Pagina