Ik draag mijn eigen broeken ook al niet meer sinds 15 weken, vond ze zo gaan knellen. Ik heb twee positiebroeken van h&m en eentje van Prenatal. Ik moet zeggen dat die van h&m het lekkerst zitten. De bovenkleding (shirtjes, truien) vind ik het fijnst van Esprit. Daarin heb je tenminste niet "over" als je nog niet zo'n hele dikke buik hebt.
Ik vind de positiebroeken van de H&m perfect, blijven allemaal ook mooi nu ik ze al ruim 20 weken draag.
Ik vond spijkerbroeken heel pijnlijk. Had twee broeken, 1 groene stoffen en 1 soort jogging die wel strak zat. Daarnaast liep ik heel veel in leggings met jurken.
Hey Starry! Volgens mij ken ik je nog van de mama club van je 2e kindje! Leuk een 3e kindje, gefeliciteerd! Ik vond de andere zw.schappen ook de broeken van h&m het fijnst. Ik lette vooral op een hoge band (die zakken niet af in tegenstelling tot de 'halve' banden) en de rand van de broek zelf, dus waar de knoop hoort te zitten, die juist weer lekker laag, zodat het niet te veel druk geeft op je onderbuik. Wat ik ook een paar keer heb gedaan is broeken van mezelf een band in laten maken bij een naaiatelier. Lekker mijn eigen broek maar dus niet strak
Het allerliefst loop ik in m'n pyjamabroek of een jurkje met legging, maar ik heb ook een positiebroek die best lekker zit. Is van Noppies geloof ik.
Mijn allereerste positiebroek (van de Miss Etam) heb ik overgenomen van een kennis van me. Was ook 1 die van broek overliep in band. Heb ik bij mijn eerste zwangerschap vanaf week 22 gedragen (wel eerst met de band dubbelgeslagen, omdat anders de band zowat onder mijn boezem zat - ben met 1.52 een "ukje"), maar kon toen ook nog spijkerleggings aan (tot laat aan toe, zag ik onlangs op foto's). Heb later in de eerste zwangerschap nog 2 Mamalicious broeken gekocht (28 en 29/32 of 34, dacht ik). Bij mijn huidige zwangerschap paste de krapste Mamalicious broek niet meer, dus heb ik gewoon via Marktplaats een andere gekocht. En moet er eigenlijk nog 1 of 2 hebben, want ik heb daarom maar 2 broeken voor de 3 maanden die nog komen die passen. Niet echt ideaal. Ik moet een 30/32 of 33 hebben, weet ik nu uit ervaring. Gelukkig kan je ze strakker krijgen. Ideale broeken, zou met mijn huidige buikomvang niets anders meer kunnen dragen. Oja, heb nog wel 1 positie legging, maar die draag ik vrijwel nooit (ben niet zo van de jurken)
Ohh ik deel je haat!! Ik paste vanaf een week of 20 mijn eigen broeken niet meer en zo'n band over m'n buik vind ik super irritant. Heb een aantal broeken gevonden die gewoon een heel breed elastiek hebben als bovenkant zegmaar. Dus zonder band. Die vind ik wel te doen! Zakken ook af, maar minder.. en ik heb één super fijne nettere Zwangerschapsbroek van Noppies. Een pantalon eigenlijk, maar de pijpen omgeslagen draag ik hem gewoon met sneakers eronder. Die zit echt als een joggingbroek, heerlijk. En verder loop ik thuis toch echt in een legging met oversized trui