Gewoon die van de action. Zijn lekker plat waardoor er meer in de kast past als met die dikke houten. Heb ook veel van de h&m
Ik heb h&m hangertjes, 2 keer een grote tas meegekregen, heb er wel gewerkt dus misschien zijn ze dan wat makkelijker
Ik heb houten hangertjes van de baby-dump (prima) en houten kinderhangers van de Ikea (iets groter). Waar wil je ze voor gebruiken? Bij mij liggen namelijk alle kleertjes opgevouwen. De hangertjes gebruik ik voor een rij jasjes en slaapzakken, en dan vind ik het formaat van de Ikea fijner! Slaapzakken maat 68/80 glijden bijna van de baby-hangertjes af.
Ik had ze eerst van ikea gekocht ( de gekleurde) maar wilde er wat aan ophangen en waren nog iets te groot.. Nu even houten van de hema erbij gehaald en die lijken prima
Ja, broek kan er ook overheen. Wat er veranderd is: bij mij staat in het schouderstuk nog een 5 gefreesd. Daar kwam ik toen thuis pas achter, en baalde er van (je kunt niet terugbrengen bij loods5...). En je snapt, nu zijn ze gewoon vlak zonder gefreesde 5. Maar ja, wil ze nu mét hebben, want heeft de rest ook. OCD...
Ja dat snap ik inderdaad... Zijn inderdaad vlakke... Balen is inderdaad dat je het niet terug kan brengen, omruilen nog wel maar dat vind ik wel het Jammere van loods 5