welke kledinghangertjes fijn?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door chantal85, 2 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon die van de action. Zijn lekker plat waardoor er meer in de kast past als met die dikke houten. Heb ook veel van de h&m

2. Melief

Melief Niet meer actief

Ik heb h&m hangertjes, 2 keer een grote tas meegekregen, heb er wel gewerkt dus misschien zijn ze dan wat makkelijker ;)

3. Sammelskee

Sammelskee Bekend lid

16 jan 2013
    543
    1
    18
    Roosendaal
    Mijn moeder werkt bij h&m en die vraagt ze dan om mee te nemen. Maar je kunt ze idd ookwel vragen!

4. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Deze:)

5. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Ik heb houten hangertjes van de baby-dump (prima) en houten kinderhangers van de Ikea (iets groter).

Waar wil je ze voor gebruiken?

Bij mij liggen namelijk alle kleertjes opgevouwen. De hangertjes gebruik ik voor een rij jasjes en slaapzakken, en dan vind ik het formaat van de Ikea fijner! Slaapzakken maat 68/80 glijden bijna van de baby-hangertjes af.

6. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Deze maar dan in het wit :)

Ik vind ze super!

7. Chant88

Chant88 Actief lid

9 aug 2012
    130
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ik had ze eerst van ikea gekocht ( de gekleurde) maar wilde er wat aan ophangen en waren nog iets te groot.. Nu even houten van de hema erbij gehaald en die lijken prima :)

8. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    +1 deze heb ik ook. Inderdaad je krijgt er een hoop voor weinig :D. heb ook die van de Hema.

9. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja, broek kan er ook overheen. Wat er veranderd is: bij mij staat in het schouderstuk nog een 5 gefreesd. Daar kwam ik toen thuis pas achter, en baalde er van (je kunt niet terugbrengen bij loods5...). En je snapt, nu zijn ze gewoon vlak zonder gefreesde 5. Maar ja, wil ze nu mét hebben, want heeft de rest ook. OCD...

10. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Ja dat snap ik inderdaad...
    Zijn inderdaad vlakke...
    Balen is inderdaad dat je het niet terug kan brengen, omruilen nog wel maar dat vind ik wel het Jammere van loods 5

Deel Deze Pagina