wat een verschillen inderdaad! hier gaan sommige shirtjes maat 68 alweer een beetje krap zitten. bij de ene winkel is een maat zo groot, en bij de volgende winkel weer anders
morgen is dochter 3 maanden.. luiermaat 3 en kleding 74, 68 kan nog net maar veel is toch al wat krapjes
onze pruts is vandaag net 3 maanden en zit in maatje 56 voor bepaalde merken maar meestal toch 62 en maatje 3 van luier
jasper net 3 mnd, is eigelijk grotendeels 68 aan het uitgroeien, op een paar dingen na, hij zit nu al in 74. maat 2 aan het opmaken, hij moet over naar maat 3. maar hij is nog droog met 2. gr brenda
Milan zat met 4 maandjes in kledingmaat 68-74 en in luiermaat 4. Nu gaan we langzamerhand over op 74-80 of maatje 80. Ligt er een beetje aan hoe het valt. Luiermaatje 4 heeft hij nog wel eventjes denk ik.
Hier in mt 62 en luiers mt 3 denk ik. Nu zit ze in 80 (boven) en 74 (onder) en luiers mt 4. Ze weegt 9115 gram en is 73,5 cm.
mijn zoontje is bijna 4 maanden en heeft in de broekjes 62 en soms 68 en in de truitjes 68 soms een maatje groter en luiers maatje 4
Ja irritant is dat he, ik ben er nu wel een beetje achter welke merken groot of klein vallen maar bijvoorbeeld bij de hema valt het heel verschillend dan weer groot, dan weer klein en dan weer normaal. Voor de rest was mijn dochter eerst wel vrij bol en dan vallen de kleertjes ook weer anders, gister had ik een spijkerbroekje maat 68 wat qua omvang echt los zat en zo nog een tijd mee kon alleen de lengte uiteraard niet. Voor jou grote knul zal h&m wel goed vallen en hema dat valt over het algemeen wel breed en groot.
vanaf 2.5 maand in maat 68. Dit duurde helaas maar tot 5 maand toen ging hij alweer naar maat 74. maat luier volgens mij 3. nu 22 maand zit hij in 98/104 truien en maat 86 broekjes liefsz
Mijn oudste had op 3 maanden maatje 80 en luier 4. (was dan ook al 78 cm en 10,5 kilo) Mijn jongste had op 3 maanden maatje 74 en met 5 maanden maatje 80. was met 3 maanden 69 cm en 8900 gram. luier maat 4 Met 5 maanden was hij 75 cm en 11 kilo. Maar mijn kids kan je ook niet vergelijken ze hebben een lange vader en de jongste heeft een stofwisselingziekte.