Ik geloof dat onze dochter toen net over ging naar maat 68 ! En daar heeft ze eigenlijk wel een tijdje in gezeten....
Imee draagt nu maatje 62, en luiers maatje 3. Maar ik vind het grote verschil tussen alle kledingmerken wel lastig hoor, sommige merken zijn nu al te klein terwijl kleertjes van een ander merk wel 2 maten te groot lijken! Pfff...
Maud had met 3 maanden maat 62 en luiers maat 3 Met 4 maanden 68 en luiers maat 4, maar met 6 maanden heeft ze meestal al maat 74 en luiers maat 4. Het ligt wel een beetje aan het merk hoor! Want sommige dingetjes van de hema past ze nog maat 62.
op dit moment zit liam net in maat 74. nog wel met omgeslagen mouwtjes. hij is nu 70 cm en 7,5 kilo en dan zijn de shirts van maat 68 vaak weer te kort waardoor je zijn romper de hele tijd ziet. broeken van maat 68 past hij vaak nog wel maar ook daar worden de broekspijpen te kort. luier maat zit hij in 3. maar kan al bijna over naar 4 als het zo door gaat met groeien.
rond 3-4 maanden had hij maat 68 en luiermaat 4 nu met 9 maanden zit hij voor zn shirtjes in 80 en broekjes in 74, luiermaat 4+. hij is nu ruim 10 kilo...
Vinn heeft ook al een tijdje mt 68. De luiers maat 3 passen nog net (overdag), voor de nacht zeker maat 4/4+. Begin december woog hij 7300 gram. en 64 cm lang.
Stijn heeft nu al een week of 3 (dus vanaf de 3 maanden) maat 74 shirtjes en maat 68 broekjes. Pampermaat 4. O ja en zijn rompermaat is 74/80. Stijn is nogal fors gebouwd en rompermaat 62/68 zit net te strak. HIj zit nu op 7.5 kilo en ongeveer 65 cm.
Met 3-4 maanden zaten ze allebei in maat 68. Maat luiers weet ik eerlijk gezegd niet meer, maar ik denk maat 3.
met 3 maanden over naar maat 62. met 2,5 maand in pampers baby dry maat 3. (1,5 maand pampers new baby maat 3)
Isabelle is een kleintje, die is nu 4,5 maat en zit in maat 62 (heel soms 68). Milan zat met 4 maanden in maat 74.
mijn dochter is nu ruim 4 maanden en heeft maatje 56 en soms 62 als t klein valt. (bij geboorte 2770gr en 48cm) Mijn zoon had op die leeftijd al 68-74 aan. Hij was ook echt bollie en groot. (bij geboorte 3580gr en 52cm)
Van Jaime weet ik het niet meer. Sacha is nu 2,5 mnd en zit nu in maat 62 en luier 3-. Ik denk dat hij over een maandje mss maat 68 heeft en luier 3 of 4?